Новини

Переваги STEM-освіти

22 лютого відбулося засідання педагогічної ради у формі творчого звіту на тему «Формування ключових компетентностей учнів на уроках трудового навчання».

Власним досвідом з формування ключових компетентностей в учнів засобами інноваційних технологій, зокрема STEM-освіти, поділилися вчителі трудового навчання Коваленко В.І. та Федоринчик Р.М.

Особливою формою наскрізного STEM-навчання є інтегрованість і саме прикладна спрямованість предмету «Трудове навчання» дозволяє знайти теми для проведення бінарних уроків та інтеграції знань з різних предметів для вирішення практичних завдань, які розглядаються на заняттях з трудового навчання.

За STEM методикою, в центрі уваги знаходиться практичне завдання чи проблема. Учні вчаться знаходити шляхи вирішення цієї проблеми не в теорії, а прямо зараз – шляхом спроб і помилок.

Колегам-учителям були запропоновані цікаві, творчі презентації та відеоуроки трудового навчання.

Педагоги ліцею є однодумцями в тому, що STEM-навчання доцільно запроваджувати вже сьогодні, щоб зробити освітній процес більш якісним і сучасним відповідно до Концепції «Нова українська школа».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.