Новини

Засідання творчої групи вчителів суспільно-гуманітарного циклу

5 січня відбулося засідання творчої групи вчителів суспільно-гуманітарного циклу: «Організація освітнього процесу в умовах НУШ. Сучасний вчитель як провідник змін у контексті Концепції Нової української школи».

Мета:
– активізація творчого потенціалу педагогічних працівників ліцею;-стимулювання бажання педагогів підвищувати свій фаховий рівень;
– сприяння усвідомленню сучасного вчителя як провідника змін у контексті Концепції Нової української школи, 
– забезпечення умов вільного спілкування та створення позитивного мікроклімату в колективі

Завдання:
– ознайомити педагогів із організацією освітнього процесу в умовах НУШ,
– визначити ключові компоненти професійної компетентності педагогічних працівників;
– допомогти в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти; 
– розкрити роль сучасного вчителя як провідника змін у контексті Концепції Нової української школи;
– дослідити нову роль педагога в контексті Нової української школи;
– розкрити зміст понять «учитель-коуч», «учитель-модератор», «учитель-фасилітатор», «учитель-тьютор», «учитель-наставник», «учитель-едвайзер».

“Сучасний педагог — це той, хто розкриває потенціал учнів, а не примушує їх вчити уроки.”

Микола Скиба,
експерт з питань освіти
Українського інституту майбутнього

  1. План засідання
    1. Повідомлення теми, мети та завдань заняття.
    2. Вправа «Правила роботи».
    3. Вправа «Дерево очікувань».
    4. Міні-лекція «Організація освітнього процесу в умовах НУШ».
    5. Вправа «Коло асоціацій».
    6. Вправа «Сенкан».
    7.Інформаційне повідомлення «Сучасний вчитель як провідник змін у контексті Концепції Нової української школи».
    8. Вправа «Продовж речення».
    9. Робота в групах «Портрет успішного вчителя НУШ».
    10. Притча для натхнення.
    11. Рефлексія «Побажання».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button