Новини

Зустріч із зимуючими птахами

   12 лютого у Волинському ліцеї імені Нестора  Літописця вихователь Дячук Ніна Олексіївна провела відкриту самопідготовку з учнями 2, 3, 4, 5-х класів.

    Самопідготовка була незвична, адже  подорожували із  зимуючими птахами.

    У мороз і заметіль птахи замовкають. Вони ховаються у затишні місця і настовбурчують пір’я, від цього їм стає  тепліше. Холод зимуючі пташки ще можуть якось пережити. Але їм  стає важко здобувати поживу, і найбільше пташок гине не від холоду, а від голоду.І тому в зимуючих птахів одна надія — на людину. Особливої нашої допомоги птахи потребують, коли сніг та лід вкриває усе.  Тому потрібно регулярно підгодовувати птахів.

    Учні 1-5 класів  мандрували з синичкою, горобчиком, повзликом, голубом, снігурем, вороною, сорокою, дятлом, совою по визначеному маршруту і відвідали вулицю Цікавих задач, провулок Цифровий, мікрорайон Геометричний, вулицю Ребусну, провулок Правопису,  вулиці Читальну та Успіху.

    Першокласники  виготовили  снігурів з паперу, намалювали дітей і птахів  біля годівниці, сніговиків з геометричних фігур, знайшли звірів, що заховалися в зимовому лісі і  записали їх імена.

    Показали свою кмітливість учні       2-5-х класів, відгадуючи логічні   загадки про  зиму, ребуси, знаходили зайві числа  в рядку, виправляли помилки в обрахунках, обчислили кругові приклади, пригадали табличку множення і ділення. Виконуючи завдання від зимуючих пташок діти  знайшли геометричні фігури, з яких складалися зображені тваринки, відгадали слова, в яких «сховалося» слово сніг, розподілили слова за кількістю складів, прочитали чистомовки. Діти  старанно виконавали  письмові домашні завдання з математики, української мови. Уважно читали , переказували і відповідали на запитання з літературного читання, природознавства . Учні підготували і зачитали  розповіді про зимових пташок. За старанність, охайність і правильне виконання завдань діти отримали смайлики.

      Учні з радістю виконували фізкультхвилинку, пальчикові ігри, вправи для очей, гру “Чарівна торбинка”. Із зав’язаними очима відгадували корм у торбинці і згадували, хто ним харчується .

      Справилися учні з усіма завданнями, були старанними, охайними, дружними, працьовитими.

     Після закінчення самопідготовки діти з радістю віднесли їжу у годівнички.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.