4 клас

25-29 травня

18-22 травня

12-15 травня

04-08 травня

з 27 по 30 квітня

3 21 по 24 квітня

3 13 по 17 квітня

з 06 по 10 квітня

з 23 березня по 03 квітня

 
Німецька мова

https://www.goethe.de/resources/files/epub1/Goethe_Spiel.zip

(для повторення лексики)

 

Німецька мова

https://www.goethe.de/resources/files/epub1/Goethe_Spiel.zip

(для повторення лексики)

 

Німецька мова

Hören A1 Start Deutsch 1 | German Listening Exam A1

https://www.youtube.com/watch?v=t31r7rqKxFM

Прослухати на початку відео тексти під номерами 1,2,3,4, вибрати правильну відповідь, результат надіслати на Viber 0972998632

Вивчити текст (один на вибір) з вправи 5а с.120 (у підручнику)

Німецька мова

Повторити лексику по вивчених темах за ІІ семестр.

Виконати завдання, яке буде надіслано у групу Viber,  та відправити  на Viber 0972998632.

 

Німецька мова

Тема. Вільний час (Freizeit.Fernsehen.Weltreise.Sommerferien)

Лексика с.113, c.117, c.120 (записати у словник і вивчити)

Підручник – вправи 4, с.115,  5, с.119, 6,с.122 (усно)

Вправи у робочому зошиті виконувати до кінця.

Відеоурок

Німецька мова

Тема. Вільний час (Freizeit.Lesen)

Лексика с.109 (записати у словник і вивчити)

Підручник – вправи 4, с.111, 8, с.113 (усно)

https://www.youtube.com/watch?v=luM9zypWm9Y

Німецька мова

Тема. Вільний час (Freizeit)

 https://www.youtube.com/watch?v=nztPPxpkEfQ 

  https://www.youtube.com/watch?v=T_hc5-ZuA9Y

Лексика  c104, с.107 (записати у словник і вивчити)

РЗ с.48-51    +  у підручнику  на с. 108,109   виконати вправу 4 а, б  (усно)

Повторити  про вживання прийменника   in  з  іменниками  на питання   wohin? (вправа  2 с.108)

 

Німецька мова

https://www.youtube.com/watch?v=PAh8G_q2yh0

лексика с.89, с.93, с.96, с.97, с. 99-103 (записати у словник і вивчити)

РЗ с.42-48

Повторити  про ступені порівняння прикметників, питальні слова was?, wohin?, wo?, wann?

 

 

Німецька мова

https://www.youtube.com/watch?v=PAh8G_q2yh0

Лексика с.89, с.93, с.96, с.97

РЗ с.42-48

Англійська мова

4-А

Впр.1 с.110 (письмово)SB
Вивчити пісню с.110 SB
Впр.1 с.111 (вивчити слова) SB
Впр.1-3 с.102 WB

https://www.youtube.com/watch?v=xDVSZWCBH0g&t=6s

Виконати завдання тесту на платформі «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=898680, код доступу: 898680

4-Б клас

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=544559
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=907965

впр 2, ст. 113

 

Англійська мова

4-А

Впр.1 с.110 (письмово)SB
Вивчити пісню с.110 SB
Впр.1 с.111 (вивчити слова) SB
Впр.1-3 с.102 WB

https://www.youtube.com/watch?v=xDVSZWCBH0g&t=6s

Виконати завдання тесту на платформі «На Урок»: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=898680, код доступу: 898680

4-Б клас

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=544559
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=907965

впр 2, ст. 113

відеоконференція   на платформі  ZOOM

 

Англійська мова

4-А

https://www.youtube.com/watch?v=mYs5ClmpWnkhttps://www.youtube.com/watch?v=mYs5ClmpWnk

https://www.youtube.com/watch?v=xDVSZWCBH0g&t=6s

Впр. 1 с.108 SB (ВИВЧИТИ СЛОВА)
Впр. 2 с.108 SB(прочитати , перекласти діалог)
Впр.3,4с.109 SB(письмово)
Виконати завдання с.100-101 WB

4-Б

Вивчити вірш ст. 110SB

Cт 103 впр  1,2,3  WB

Відеоконференція             на платформі ZOOM

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=793842

Англійська мова

4-А

Впр. 1,2 с.107(SB)

Впр. 1,2,3 с.99(WB)

Повторити утворення стверджувального, заперечного та запитального речення у минулому часі

https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE

Виконати завдання тесту:

4-Б

Впр 4 ст  110   SB  вивчити

Впр 2 ст  101  письмово

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=29129

відеоконференція на платформі   ZooM

 

Англійська мова

4-А

Впр.1 с.107 SB(прослухати і пронумерувати)

Впр.2 с.107SB(скласти запитання та коротку відповідь за зразком письмово )

Вивчити слова(вони в історії/оповіданні/статті показують нам порядок подій):

  1. First |fɜːrst| спочатку
  2. Then |ðen| тоді
  3. Next |nekst| далі
  4. Finally |ˈfaɪnəli| в кінці

Впр 3 с.107(пронумеруй речення в правильному порядку)

Впр.1,2 с.99 WB

Повторити Past Simple та виконати завдання:

1-Напишіть подані дієслова в минулому часі

2-Подивіться на картинку. Доповніть речення про вечірку, використовуючи подані дієслова у минулому часі

3- Утворіть заперечні речення

4-Доповніть щоденник Чарлі, використовуючи стверджувальну чи заперечну форму дієслів у минулому часі у дужках

5- Поставте слова у правильному порядку,щоб утворити речення

 

 

 

 

 

4-Б

ст. 98 впр 1,2 .

https://www.youtube.com/watch?v=ShtkRcB0Gf4

Англійська мова

Повторити утворення стверджувального, заперечного та запитального речення у минулому часі

https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE

  • Вивчити нову лексику впр.1 с.105 (SB)
  • Вивчити чант впр.2 с.105 (SB)
  • Вивчити нову лексику впр1с106 SB
  • Прослухати, прочитати і перекласти текст впр3с106 SB
  • Прочитати і дати відповіді на запитання впр4с106 SB
  • Виконати впр.1,2 с.98WB
Англійська мова

Опрацювати Past Simple (запитальне речення) https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE

Впр.2,3 с.103 SB (письмово)

Впр.1,2 с.95 WB(письмово)

Впр.4 с.104 SB (вивччити пісню)

 

 Англійська мова

Повторити утворення минулого часу- https://www.youtube.com/watch?v=QlZXd-m6Pdw

     Вивчити чант-                                          https://www.youtube.com/watch?v=0b4rsDuzThE

  • Виконати тестові завдання:
  • Впр 1 с 102 SB -виписати у словник та вивчити нову лексику-аудіо додається
  • Впр 2 с 102 SB –слухати та читати діалог-аудіо додається
  • Впр 1, 2 с 94 WB –письмово
 

 

Англійська мова 

Unit 13 SB+WB

для 4-А

  • Впр. 1 с. 96 (виписати та вивчити нову лексику) SB
  • Впр. 2 с. 96 (слухати , читати та перекласти діалог) SB
  • Впр. 1,2 с 88 WB
Інформатика

Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.

Презентація: https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!773&ithint=file%2cpptx&authkey=!ANxykA7gjb6WxiE

Виконати інтерактивні вправи:

https://learningapps.org/1364600

https://learningapps.org/2094206

 

Інформатика

Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.

Презентація: https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!773&ithint=file%2cpptx&authkey=!ANxykA7gjb6WxiE

Виконати інтерактивні вправи:

https://learningapps.org/1364600

https://learningapps.org/2094206

 

Інформатика

Тема. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

Презентація:

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!775&ithint=file%2cpptx&authkey=!ALYa63rJ4fyH6q0

Виконати інтерактивні вправи:

https://learningapps.org/1171833

https://learningapps.org/8823862

 

Інформатика

Тема. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

Презентація:

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!771&ithint=file%2cpptx&authkey=!AByXZ9HptMd1WVw

Виконати інтерактивну вправу:

https://learningapps.org/6624591

Інформатика

Тема. Зберігання інформації. Носії інформації.

Презентація:

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!767&ithint=file%2cpptx&authkey=!AB9sbERkpmfEwtI

Виконати інтерактивні вправи:

https://learningapps.org/2991069

https://learningapps.org/1133627

 

Інформатика

Тема. Пристрої введення та виведення інформації

Презентація: https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!786&ithint=file%2cpptx&authkey=!AKDUid8AGCMpd6U

Виконати інтерактивні вправи:

https://learningapps.org/1016284

https://learningapps.org/4599110

 

Інформатика

Тема. Складові комп’ютера.

Презентація:

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!769&ithint=file%2cpptx&authkey=!AH9OTp6mO0yoE-A

Виконати інтерактивні вправи:

https://learningapps.org/2909427

https://learningapps.org/4599086

Інформатика

Тема. Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.

Презентація за посиланням: https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!763&ithint=file%2cpptx&authkey=!AGAbw-4_jvswDJ4

Виконати інтерактивну вправу  (слайд 23), а також вправу за посиланням https://learningapps.org/1121251

 

Інформатика

Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!761&ithint=file%2cpptx&authkey=!ADVeorwSFu2HrVI

 

Інформатика

  1. Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!759&ithint=file%2cpptx&authkey=!ADCuWxJlLQ8tE6o

Фізкультура

  1. Виконати руханку-танець.

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

  1. Виконати тест.

https://naurok.com.ua/test/start/418974

 

Фізкультура

  1. Виконати руханку-танець.

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

  1. Виконати тест.

https://naurok.com.ua/test/start/418974

 

Фізкультура

  1. Круговий метод тренування.

https://www.youtube.com/watch?v=fwj6d5yEUjs

  1. Виконати тест.

https://naurok.com.ua/test/start/328362

 

Фізкультура

  1. Ранкова зарядка.

https://www.youtube.com/watch?v=vlgsKW5iOxc

Фізкультура

  1. Виконати комплекс вправ «Родинна зарядка».

https://www.youtube.com/watch?v=2bKJrTeXkCs

  1. Пройдіть тести за посиланням.

https://naurok.com.ua/test/start/188113

Фізкультура

1. Виконати вправи за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y&fbclid=IwAR199tIH3ivHBypu5sFesrKCImWH9TW_trQakI1N5cLnFWILbZs4Y-J6Tag

  1. Веселі ігри.

 https://www.youtube.com/watch?v=rR-cU9Dikxo&feature=youtu.be

 

Фізкультура

  1. Виконати комплекс вправ за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=UHolNPAu40g

  1. Виконати тести за посиланням.

https://naurok.com.ua/test/start/212421

Фізкультура

  1. Перегляньте відео про види спорту за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=ZF61YaMA29I

  1. Виконайте фізкультхвилинку за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A

 

 

 

 
4-А 4-А 4-А 4-А 4-А 4-А

4-А

 4-А

Завдання для 4-А класу з 23 березня по 03 квітня

 
Літературне читання

Контрольна робота:читання вголос.

Надія Красоткіна «Вдягни свою чудову вишиванку» (напам’ять)

Читаємо дитячу художню літературу!

 

Літературне читання

Контрольна робота:читання вголос.

Надія Красоткіна «Вдягни свою чудову вишиванку» (напам’ять)

Читаємо дитячу художню літературу!

 

Літературне читання

Як римуються рядки. В. Рутківський «Як складають вірші» (продовження).

С. 181-183

М. Сингаївський «Дощ із краплі починається».

С. 184

 Контрольна робота: робота з літературним твором.

Читаємо художню літературу

Список прочитаних творів (автор, назва книжки, кількість сторінок) відправляємо у вайбер

 

Літературне читання

С. Жупанин «Намалюю вітер», Л. Костенко «Якщо не можеш вітер змалювати…»

С. 176

Дива довкола нас. О. Єфімов «Тут усе є…».

Е. Саталкіна «Кожний знає своє діло».

С. 177-178

Як римуються рядки. В. Рутківський «Як складають вірші».

С. 179-180

Читаємо художню літературу

Список прочитаних творів (автор, назва книжки, кількість сторінок) відправляємо у вайбер

Літературне читання

Читаємо художню літературу.

Список прочитаних творів (автор, назва книжки, кількість сторінок) відправляємо у вайбер

Все, що можна виконати усно, не треба записувати

 

Літературне читання

Гумористичні твори. В. Нестайко «Із сміхом треба бути обережним…». Г. Малик «Мавпині іменини».

С. 171-172

Із гумором про серйозне.Г. Бойко «Консультант», М. Сингаївський «Сміх для всіх».

С. 172-173

Розпізнавай і розвивай свої здібності. В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка».

С. 174-175

Літературне читання

Життя і творчість Всеволода Нестайка. Вірні друзі. В. Нестайко «Шура і ІІІурко».

С. 160-163

Вірні друзі. В. Нестайко «Шура і ІІІурко». Складання продовження оповідання.

С. 163-166

Нових друзів наживай, а старих не забувай. Марія Чумарна «Казка про друга».

С. 166-168

Нових друзів наживай, а старих не забувай. Марія Чумарна «Казка про друга» (переказуван. казки).

С. 168-170 

Літературне читання

Вступ до теми. Л. Забашта «Сказав мудрець…». Життя і творчість А. Костецького.  А. Костецький «Мрія». С. 155-157

Наші вірні друзі- тварини. А. Костецький «Спішу додому». С. 158

 Позакласне читання.

Поспішаймо творити добро.

Найдорожча знахідка. В. Сухомлинський «Не загубив, а знайшов».

С. 159

Літературне читання

  • Урок позакласного читання 12. Школа добрих вчинків (за творами В. Сухомлинського).
  • Життя і творчість Олександра Пушкіна. О. Пушкін «Казка про царя Салтана…» (уривки). С. 137-139
  • Чарівні перетворення. О. Пушкін «Казка про царя Салтана…» (продовження). С. 139-142
  • Алан Мілн «Вінні – Пух і всі – всі – всі». Дод.

 

Літературне читання с.143-153

  • Позитивні і негативні персонажі. Г. К. Андерсен «Гидке каченя» (скорочено).
  •  Складання плану казки, стисле переказування.
  • Життя і творчість Джанні Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела».
  • Стан природи і настрій людини в поезії Лесі Українки. Леся Українка «Давня весна» напам’ять  С. 102-103
Математика Математика Математика Математика Математика Математика Математика Математика Математика   Математика
Ділення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Розв’язування задач.

с. 163-165

№№ 1051-1058

Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв’язування рівнянь. Задачі на спільну роботу.

с. 165-166

№№ 1059-1066

Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих чисел. Розширені задачі на зведення до одиниці.

с. 166

№№ 1067-1075

Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування рівнянь.

с. 166-167

№№ 1076-1084

Ділення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Розв’язування задач.

с. 163-165

№№ 1051-1058

Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв’язування рівнянь. Задачі на спільну роботу.

с. 165-166

№№ 1059-1066

Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих чисел. Розширені задачі на зведення до одиниці.

с. 166

№№ 1067-1075

Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування рівнянь.

с. 166-167

№№ 1076-1084

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв’язування задач на зведення до одиниці.

с. 161-162

№№ 1028-1035

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць. Задачі з буквеними даними.

с. 162

№№ 1036-1042

Письмове ділення з остачею багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль одиниць. Задачі на спільну роботу.

с. 163

№№ 1043-1050

Контрольна  робота № 8

Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. За­дачі на знаходження середнього арифметичного. Розв’язування рівнянь.

с. 157-158

№№ 996-1003

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження середнього арифметичного.

с. 158-159

№№ 1004-1012

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. За­дачі на знаходження середнього арифметичного.

с. 159-160

№№ 1013-1019

Письмове ділення багатоцифрових чисел на дво-цифрові. Обчислення значень виразів із буквою. За­дачі на знаходження середнього арифметичного.

с. 160-161

№№ 1020-1027

Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. За­дачі на знаходження числа за двома різницями.

с. 151-152

№№ 950-958

Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на зустрічний рух. Знаходження зна­чень виразів на сумісні дії.

с. 152-153

№№ 959-967

Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифро­ві виду

1578 • 403. Задачі на рух і на знаходження площі.

с. 153-154

№№ 968-976

Письмове ділення трицифрових чисел на двоциф-рові з оста­чею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного (ознайомлення).

с. 156-157

№№ 987-995

Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Зада­чі на знаходження числа за двома різницями.

с. 147-148

№№ 921-927

   Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. За­дачі на знаходження числа за двома різницями.

с. 148-149

№№ 928-934

Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження числа за двома різницями.

с. 149-150

№№ 935-941

Множення складених іменованих чисел на двоцифрові чи­сла. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями.

с. 150-151

№№ 942-949

Письмове ділення трицифрових  чисел на розрядні числа. Порівняння задач на пропорційне ділення. Вирази на порядок виконання дій.

с. 141-142

№№ 885-892

Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух.

с. 142-144

№№ 893-901

Ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа у випадку, коли в частці є нулі. За­дачі з буквеними даними. Розв’язування рівнянь.

с. 144-145

№№ 902-910

Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

с. 145

№№ 911-920

Складання і розв’язування задач на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь та нерівностей.      с. 137-138  № 849-857

Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Повторення ділення з остачею. Задачі на пропорційне ділення. с. 138-139  № 858-866

Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь. с. 139-140 № 867-875

Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею. Задачі на пропорційне ділен­ня. с. 140-141 № 876-884

Повторення переставно­го та сполучного законів множення. Зображен­ня круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є число 10, 100, 1000. Розв’язування задач, що містять знаходжен­ня числа за його дробом.
с. 132-133№№ 806-813Усне множення двоцифрових і круглих багатоциф-рових чисел на розрядні числа. Складені за­дачі, розв’язування яких вимагає знаходження дробу від числа.
с. 133-134№№ 814-822

Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування рівнянь. Підготовка до розв’язування задач на пропорційне ділення.
с. 134-135

№№ 823-830

Письмове множення багатоцифрових чисел на  розрядні. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові. Задачі на пропорційне ділення.
с. 135-136

№№ 831-838

Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування задач з буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення.
с. 136-137

№ 839-848

Поняття «дріб». Запис дробу. Чисель­ник і знаменник дробу. Складені задачі, які містять знаходження частини числа.

с. 124-126

№№ 760-769

Читання і запис дробу. Знаходження дробу від числа. Задачі на знахо­дження дробу від числа.        

с. 126-127

№№ 770-776

Дроби, які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів. Побудова відрізків. Задачі на знаходження дробу від числа.

с. 127-129

№№ 777-787

Знаходження числа за величиною його дробу. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження дробу від числа.

с. 129-130

№№ 788-796

Складені задачі, що містять знаходження дробу від числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Самостійна робота.

с. 130-132

№№ 797-805

Українська мова

Українська мова

Українська мова

Українська мова Українська мова Українська мова Українська мова Українська мова Українська мова   Українська мова
Вибір прислівників (із поданих), що відповідають меті й типу висловлювання. Складання інструкції «Як спілкуватися по телефону».

С. 178-179

Впр. 408-411

Контрольна робота з мовної теми «Прислівник»

Що ми знаємо про текст, речення, слово.

С. 180-181

Впр. 412-413

Що ми знаємо про іменник і прикметник. Утворення словосполучень.

С. 181-182

Впр. 414-415

Природознавство

Заповідні території. Охорона  природи Карпат і Кримських гір.

С. 155-160

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Природа України».

Контрольна робота «Природа України»

Вибір прислівників (із поданих), що відповідають меті й типу висловлювання. Складання інструкції «Як спілкуватися по телефону».

С. 178-179

Впр. 408-411

Контрольна робота з мовної теми «Прислівник»

Що ми знаємо про текст, речення, слово.

С. 180-181

Впр. 412-413

Що ми знаємо про іменник і прикметник. Утворення словосполучень.

С. 181-182

Впр. 414-415

Природознавство

Заповідні території. Охорона  природи Карпат і Кримських гір.

С. 155-160

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Природа України».

Контрольна робота «Природа України»

Поширення речень прислівниками. Усний переказ тексту.

С. 173-174

Впр. 395-398

Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. Письмо з пам’яті.

С. 174-176

Впр. 399-402

Спостереження за роллю прислівників у тексті.

С. 177-178

Впр. 404-407

Природознавство

Гори Карпати.

С. 147-151

Кримські гори

С. 151-154

Зв’язок прислівників із дієсловами. Складання речень.

С. 168-170

Впр. 383-386

Зв’язок прислівників із дієсловами. Незмінюваність — основна грамматична ознака прислівників.

С. 170-171

Впр. 387-390

Прислівники, близькі й протилежні за значенням.

С. 172-173

Впр. 391-394

Контрольна робота: списування.

Дієслова на –ся. Вимова і правопис дієслів на –ся. Складання словосполучень.

С. 162-163

Впр. 370-373

Контрольна робота з мовної теми «Дієслово».

Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення і систематизація знань і вмінь із розділу «Дієслово».

С. 164-165

Впр. 374-377

Прислівник як частина мови. Робота з прислів’ями.

С. 166-167

Впр. 378-381

Природознавство

Природні зони України. Карта природних зон.

С. 132-134

Мішані ліси (Полісся).

С. 134-138

Перевірка написання букв е, є, и, ї в особових закінченнях дієслів.

С. 155-156

Впр. 353-356

Визначення часу дієслів. Робота з прислів’ями.

С. 156-157

Впр. 357-360

Визначення часу, особи й числа дієслів.

С. 158-159

Впр. 362-365

Визначення часу, особи й числа дієслів. Редагування тексту.

С. 160-161

Впр. 366-369

Природознавство

Азовське море. Тваринний та рослинний світ.

С. 124-127

Ґрунти України та їх охорона.

С. 128-131 

Теперішній час. Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами.

С. 147-149,  впр. 336-339

Майбутній час. Змінюваннятдієслівтмайбутнього часу за особами й числами

С. 150-151, впр. 341-344

Змінювання дієслів майбутнього часу за особами.

С. 151-153, впр. 345-348

Побудова речень із дієсловами теперішнього й майбутнього часу.

С. 153-154, впр. 349-352

Природознавство

Природні і штучні водойми (озера, болота, ставки, водосховища, моря, джерела, річки).Охорона водойм.

С. 116-119

Чорне море. Тваринний та рослинний світ.

С. 119-124

Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. Складання тексту- опису на тему «Океан» за опорними словами. С. 141 Впр. 319-322

Неозначена форма дієслова. Робота з фразеологізмами. С. 142-143, Впр.  323-326

Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами й числами. С. 144-145, Впр.  327-331

Минулий час. Змінювання дієслів минулого часу за родами (в однині) і числами. С. 146-147, Впр. 332-335

Природознавство

Корисні копалини та їх запаси в Україні. Природне паливо.

С. 110-112

Водойми України, їхнє використання та значення. Рівнинні та гірські річки. Практична робота. Позначення на контурній карті водойм України. 

С. 113-116

 

Складання тексту- опису на тему «Хмара» за опорними словами.
С. 137Впр. 308-309Вживання дієслів у прямому та переносному значеннях. Утворення словосполучень дієслів з іменниками.
С. 137-138Впр.  310-313

Розвиток мовлення №12.

Складання письмового висловлювання (розповіді) про ситуацію з життя класу.

С. 140

Впр.  318

Побудова речень з однорідними присудками. Усний переказ тексту.
С. 139-140

Впр.  314-317

Природознавство

Форми земної поверхні України і свого краю. Практична робота.Позначення на контурній карті основних форм земної поверхніУкраїни.

С. 103-106
Корисні копалини України, їх види.
С. 107-109

Дієслово як частина мови. Повторення вивченого (питання, значення, роль у реченні, зв’язок з іменниками).         

С. 134-135

Впр.  302-305

Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Багатозначні дієслова. Пряме й переносне значення дієслів.

С. 136-137

Впр.  306-307

Природознавство

 

Україна на карті світу. Карта України. Практична робота.Нанесення на контурну карту столиці та міст України.

С. 101-103

  

Природознавство

Лісостеп.

С. 139-142

Степ.

С.142-146

4-Б

4-Б

4-Б

4-Б 4-Б 4-Б 4-Б 4-Б 4-Б клас
Понеділок     18. 05. 2020

 Математика: Письмове ділення з остачею багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль одиниць. Задачі на спільну роботу. С. 163,  №№ 1043-1050.

Дом. завд.: С.163. № 1049, №1050.

Природознавство: Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Природа України». Контрольна робота.

Дом. завд.: –

 Вівторок: 19. 05. 2020

Літ. читання:  Як римуються рядки. В. Рутківський «Як складають вірші С. 179-183

Дом. завд.:. С. 179-183, виразно читати. Спробувати складати свої вірші.

Математика: Контрольна робота: усні обчислення.  Ділення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Розв’язування задач. С. 163-165 , №№ 1051-1058.

Дом. завд.: С. 165, № 1057,  №1058.

Укр. мова: Що ми знаємо про дієслово та прислівник. С. 184-185, впр. 418  – 419.

Дом. завд.: С. 185, впр.419.

Середа 20.05. 2020

Літ. читання:   Урок позакласного читання.  Світ дитинства у творах Всеволода Нестайка.

Дом. завд.: опрацювати дану тему.

Укр. мова:  Контрольна робота : диктант. Кульбабки.

Дом. завд.: –

Природознавство: Віртуальна екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю.

Дом. завд: намалювати своє улюблене місце природи.

 Четвер 21.05. 2020

Літ. читання : М. Сингаївський «Дощ із краплі починається». С. 184.

Дом. завд.:  С. 184,  виразно читати.

Математика:  Аналіз контрольної роботи. Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв’язування рівнянь. Задачі на спільну роботу. С. 165-166   №№ 1059-1066.

 Дом. завд.: С.  166, №1065, №1066.

Укр. мова: Аналіз контрольної роботи. Розвиток мовлення. Складання письмового  висловлювання (розповіді) з елементами опису. С. 185, впр 420

Дом. завд.: дописати текст.

П’ятниця 22.05. 2020

Літ. читання : Урок позакласного читання.  Моя улюблена книжка.

Дом. завд.: –

Математика: Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих чисел. Розширені задачі на зведення до одиниці. С. 166, №№ 1067-1075

 Дом. завд.: –

Укр. мова: Редагування тексту. Виправлення граматичних помилок і написання відредагованого  тексту. (Див. у групу).

 Дом. завд.: –

 

Понеділок     18. 05. 2020

 Математика: Письмове ділення з остачею багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль одиниць. Задачі на спільну роботу. С. 163,  №№ 1043-1050.

Дом. завд.: С.163. № 1049, №1050.

Природознавство: Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Природа України». Контрольна робота.

Дом. завд.: –

 Вівторок: 19. 05. 2020

Літ. читання:  Як римуються рядки. В. Рутківський «Як складають вірші С. 179-183

Дом. завд.:. С. 179-183, виразно читати. Спробувати складати свої вірші.

Математика: Контрольна робота: усні обчислення.  Ділення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Розв’язування задач. С. 163-165 , №№ 1051-1058.

Дом. завд.: С. 165, № 1057,  №1058.

Укр. мова: Що ми знаємо про дієслово та прислівник. С. 184-185, впр. 418  – 419.

Дом. завд.: С. 185, впр.419.

Середа 20.05. 2020

Літ. читання:   Урок позакласного читання.  Світ дитинства у творах Всеволода Нестайка.

Дом. завд.: опрацювати дану тему.

Укр. мова:  Контрольна робота : диктант. Кульбабки.

Дом. завд.: –

Природознавство: Віртуальна екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю.

Дом. завд: намалювати своє улюблене місце природи.

 Четвер 21.05. 2020

Літ. читання : М. Сингаївський «Дощ із краплі починається». С. 184.

Дом. завд.:  С. 184,  виразно читати.

Математика:  Аналіз контрольної роботи. Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв’язування рівнянь. Задачі на спільну роботу. С. 165-166   №№ 1059-1066.

 Дом. завд.: С.  166, №1065, №1066.

Укр. мова: Аналіз контрольної роботи. Розвиток мовлення. Складання письмового  висловлювання (розповіді) з елементами опису. С. 185, впр 420

Дом. завд.: дописати текст.

П’ятниця 22.05. 2020

Літ. читання : Урок позакласного читання.  Моя улюблена книжка.

Дом. завд.: –

Математика: Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих чисел. Розширені задачі на зведення до одиниці. С. 166, №№ 1067-1075

 Дом. завд.: –

Укр. мова: Редагування тексту. Виправлення граматичних помилок і написання відредагованого  тексту. (Див. у групу).

 Дом. завд.: –

 

Вівторок: 12. 05. 2020

Літ. читання: Розпізнавай і розвивай свої здібності. В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка». С. 174-175.

Дом. завд.:. С. 174-175 , виразно читати.

Математика: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Обчислення значень виразів із буквою. За­дачі на знаходження середнього арифметичного. С.  160-161 ,  №№ 1020-1027.

 Дом. завд.: С. 161, №.1026, 1027.

Укр. мова: Редагування тексту. Виправлення граматичних помилок.

Дом. завд.:  написати відредагований текст. (Див. у групу).

Середа 13.05. 2020

Літ. читання:   Образи юних художників у віршах поетів. Г. Чубач «Найрідніші голоси», С. Жупанин «Намалюю вітер», Л. Костенко «Якщо не можеш вітер змалювати…» С. 175-176.

Дом. завд.:. С. 175-176 , виразно читати.

Укр. мова:  Що ми знаємо про текст, речення, слово. С. 180-181, впр. 412 – 413.

Дом. завд.: С. 181,  впр. 413.

Природознавство:  Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Природа України»

Дом. завд:  повторити все по даній темі.

Четвер 14.05. 2020

Літ. читання : Дива довкола нас. О. Єфімов «Тут усе є…». Е. Саталкіна «Кожний знає своє діло». С. 177-178.

Дом. завд.:  С. 177 – 178,  виразно читати.

Математика:  Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв’язування задач на зведення до одиниці. С. 161-162

№№ 1028-1035

 Дом. завд.: С.  162, №1034, №1035.

Укр. мова: Що ми знаємо про іменник і прикметник. Утворення словосполучень.      С. 181-182, впр. 414 – 415.

Дом. завд.: утворити і  записати 12 словосполучень іменника і прикметника з  різнизними відмінками.

П’ятниця 15.05. 2020

Літ. читання : Урок позакласного читання.  Моя улюблена книжка.

Дом. завд.: –

Математика: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць. Задачі з буквеними даними. С. 162, №№ 1036-1042.

 Дом. завд.: –

Укр. мова: Що ми знаємо про займенник і числівник. С. 182-183, впр. 416-417.

 Дом. завд.: –

 

Понеділок     04. 05. 2020

 Математика:  Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові з оста­чею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного (ознайомлення).  С. 156-157,  №№ 987-995.

Дом. завд.:  С. 157, № 994, № 995.

Природознавство:  Узагальнення знань про природу України.

Дом. завд.:  повторити  с. 101 – 160.

Вівторок: 05. 05. 2020

Літ. читання: Урок позакласного читання.  Майстер веселого цеху— Грицько Бойко.

Дом. завд.:  опрацювати дану тему.

Математика:  Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. За­дачі на знаходження середнього арифметичного. Розв’язування рівнянь. С. 157-158,  №№ 996-1003.

 Дом. завд.: С. 158, №.1002, 1003.

Укр. мова: Редагування тексту. Виправлення граматичних помилок.

Дом. завд.:  написати відредагований текст. (Див. у групу).

Середа 06.05. 2020

Літ. читання:   Гумористичні твори. В. Нестайко «Із сміхом треба бути обережним…».  Г. Малик «Мавпині іменини». С. 171-172.

 Дом. завд.:. С. 171-172 , виразно читати.

Укр. мова:  Вибір прислівників (із поданих), що відповідають меті й типу висловлювання. С. 178, впр. 408.

Дом. завд.: С. 179,  впр. 409.

Природознавство:  Водойми, рослинний і тваринний світ, ґрунти  рідного краю.

Дом. завд.:  підготувати проект по даній темі. Тему можна розділити і працювати над її частиною.

Четвер 07.05. 2020

Літ. читання : Із гумором про серйозне. Г. Бойко «Консультант», С. 172-173.

Дом. завд.:  С. 172 – 173,  виразно читати.

Математика:  Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження середнього арифметичного. с. 158-159,  №№ 1004-1012.

Дом. завд.: С.  159, №1012, №1011.

Укр. мова: Складання інструкції «Як спілкуватися по телефону». С. 179, впр. 410 – 411.

Дом. завд.: складіть і запишіть 4 – 5 правил спілкування по телефону. 

П’ятниця 08.05. 2020

Літ. читання : М. Сингаївський «Сміх для всіх». С. 173.

Дом. завд.: –

Математика: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. За­дачі на знаходження середнього арифметичного. С. 159-160,  №№ 1013-1019.

Дом. завд.: –

Укр. мова: Повторення вивченого про прислівник. Словниковий диктант.

Дом. завд.:-

Понеділок     27. 04. 2020

 Математика:  Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на зустрічний рух. Знаходження зна­чень виразів на сумісні дії. С. 152-153,  №№ 959-967.

Дом. завд.:  № 967, №966.

Природознавство:  Кримські гори. С. 151-154

Дом. завд.:  С. 151-154, опрацювати текст.

Вівторок: 28. 04. 2020

Математика:  Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифро­ві виду 1578 • 403. Задачі на рух і на знаходження площі. С. 153-154,  №№ 968-976.

Дом. завд.:  № 975, 976.

Літ. читання: Вірні друзі. В. Нестайко «Шура і ІІІурко». Складання продовження оповідання. С. 163-166.

Дом. завд.:  С. 163-166, читати і переказувати.

Укр. мова: Розвиток мовлення.

Дом. завд.:  Скласти привітання до Дня Матері.

Середа 29.04. 2020

Літ. читання:   Нових друзів наживай, а старих не забувай. Марія Чумарна «Казка про друга». С. 166-168.

 Дом. завд.:. С. 166-168, читати і переказувати.

Укр. мова:  Спостереження за ролю прислівників у тексті. С. 177-178. впр. 404-407

Дом. завд.:  С.178,  впр.407.

Природознавство:  Заповідні території. Охорона природи Карпат і Кримських гір. С. 155-160.

Дом. завд.:  С. 155-160, опрацювати текст.

Четвер 30.04. 2020

Літ. читання : Нових друзів наживай, а старих не забувай. Марія Чумарна «Казка про друга» (переказуван. казки). С. 168-170.

Дом. завд.:  С. 168-170,  читати і переказувати.

Укр. мова: Навчальний диктант.

Дом. завд.:-                                                             

Математика:  Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа без остачі та з остачею. Середнє арифметичне. С. 154-155,  №№ 977-986.

Дом. завд.: –

 

Вівторок: 21. 04. 2020

Математика:  Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження числа за двома різницями. С. 149-150,  №№ 935-941.

Дом. завд.: С.150 ,   №940 , №941 .

Літ. читання: А. Костецький «Спішу додому». Розігрування сценки за прочитаним твором. С. 156 – 159.

Дом. завд.:  С. 156 – 159.

Укр. мова:  Незмінюваність — основна грамматична ознака прислівників. Прислівники, близькі й протилежні за значенням. С. 170 – 173, впр. 387 – 394.

Дом. завд.:  С.163 ,  впр. 373 .

Середа 22.04. 2020

Літ. читання:   Урок позакласного читання 14. Поспішаймо творити добро.

Дом. завд.: опрацювати дану тему.

Укр. мова:  Поширення речень прислівниками. Усний переказ тексту. С. 173 – 174, впр. 395 – 398.

Дом. завд.:  С. 174,   викон. вправу 398.

Природознавство:  Гори Карпати. С. 147-151.

Дом. завд.:  С. 147-151, опрацювати текст.

Четвер 23.04. 2020

Літ. читання : Найдорожча знахідка. В. Сухомлинський «Не загубив, а знайшов». С. 159.

Дом. завд.:  С.159,  читати і переказувати.

Укр. мова: Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. Письмо з пам’яті. С. 174-176, впр. 399 – 402.

Дом. завд.: С. 176,  виконати впр. 402.                   

Математика: Множення складених іменованих чисел на двоцифрові чи­сла. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями. С. 150-151, №№ 942-949

 Дом. завд.: С.151 , № 948,  № 949.

П’ятниця 24.04. 2020

Літ. читання:  Життя і творчість Всеволода Нестайка. Вірні друзі. В. Нестайко «Шура і ІІІурко». С.160 – 163.

Дом. завд.:  С. 160-163,  читати і переказувати.

Укр. мова:   Спостереження за ролю прислівників у тексті. С. 177-178, впр. 404-407.

Дом. завд.:   –

Математика:  Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. За­дачі на знаходження числа за двома різницями. С. 151-152,  №№ 950-958.

Дом. завд.:   –

 

Понеділок     13. 04. 2020

Математика:  Ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа у випадку, коли в частці є нулі. За­дачі з буквеними даними. Розв’язування рівнянь. С. 144-145, №№ 902-910.

Дом. завд.: С. 145 ,  № 909 , №910 .

Природознавство:  Лісостеп. С. 139-142.

Дом. завд.:  С. 139-142 ,   опрацювати текст.

Образотворче мистецтво: за бажанням.

Композиція «Садки цвітуть» (гуаш або акварельні фарби).

Вівторок: 14. 04. 2020

Математика:  Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. С. 145, №№ 911-920.

Дом. завд.: С.145 ,   №919 , №920 .

Літ. читання:  Урок позакласного читання 13. Школа добрих вчинків (за творами В. Сухомлинського).

Дом. завд.:  опрацювати дану тему.

Укр. мова: Дієслова на –ся. Вимова і правопис дієслів на –ся. Складання словосполучень. С. 162-163,  впр. 370-373.

Дом. завд.: С.163 ,  впр. 373 .

Середа 15.04. 2020

Літ. читання:   Життя і творчість Олександра Пушкіна. О. Пушкін «Казка про царя Салтана…» (уривки). С. 137-139 .

Дом. завд.: С.137 – 139, виразно читати і переказувати.

Укр. мова:  Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення і систематизація знань і вмінь із розділу «Дієслово».  С. 164-165, впр. 374-377.

Дом. завд.:  С. 165,   викон. вправу 377.

Природознавство:  Степ.  С. 142-146.

Дом. завд.:  С. 142-146, опрацювати текст.

Четвер 16.04. 2020

Літ. читання : Чарівні перетворення. О. Пушкін «Казка про царя Салтана…» (продовження). С. 139-142.

Дом. завд.:  С. 139-142,  читати і переказувати.

Укр. мова:  Прислівник як частина мови. Робота з прислів’ями. С. 166-167, впр. 378-381.

Дом. завд.: С. 167,  виконати впр. 381.

Математика:  Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Зада­чі на знаходження числа за двома різницями. С. 147-148, №№ 921-927.

 Дом. завд.: С.148 , № 926,  № ,927, № 928.

П’ятниця 17.04. 2020

Літ. читання:  Вступ до теми. Л. Забашта «Сказав мудрець…». Життя і творчість А. Костецького.  А. Костецький «Мрія». Наші вірні друзі- тварини. С. 155-158.

Дом. завд.:  С. 155-158,  читати і переказувати.

Укр. мова:  Зв’язок прислівників із дієсловами. Складання речень. С. 168-170, впр. 383-386.

Дом. завд.:   –

Математика:   Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. За­дачі на знаходження числа за двома різницями. С. 148-149,  №№ 929-934.

Дом. завд.:   –

 

Понеділок     06. 04. 2020

Математика:  Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь. С. 139-140,

№№ 867-875.

Дом. завд.: С. 140 ,  № 874 , №875 .

Природознавство:  Природні зони України. Карта природних зон. С. 132-134.

Дом. завд.:  С. 132-134,   опрацювати текст.

Образотворче мистецтво: за бажанням.

Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. Композиція «Український рушничок» (гуаш або акварельні фарби).

Вівторок: 07. 04. 2020

Математика:  Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею. Задачі на пропорційне ділен­ня. С. 140-141, №№ 876-884.

Дом. завд.: С.141 ,   №883 , №884 .

Літ. читання:  Вступ до теми. Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі казок». Життя і творчість Ганса Крістіана Андерсена. Г. К. Андерсен «Гидке каченя» (скорочено).      С. 143-145.

Дом. завд.:  С. 143-145, читати і переказувати.

Укр. мова: Перевірка написання букв е, є, и, ї в особових закінченнях дієслів. С. 155-156.  Впр. 353-356.

Дом. завд.: С.156 ,  впр.356 .

Середа 08.04. 2020

Літ. читання:   Позитивні і негативні персонажі. Г. К. Андерсен «Гидке каченя» (скорочено). С. 149-150.

Дом. завд.: С. 149-150, виразно читати і переказувати.

Укр. мова: Визначення часу дієслів. Робота з прислів’ями.  С. 156-157,  впр. 357-360.

Дом. завд.:  С. 157,   викон. вправу 360.

Природознавство:  Мішані ліси (Полісся). С. 134-138.

Дом. завд.:  Опрацювати текст  С. 134-138.

Четвер 09.04. 2020

Літ. читання : Позитивні і негативні персонажі. Г. К. Андерсен «Гидке каченя» (скорочено). Складання плану казки, стисле переказування. С. 146-148.

Дом. завд.  С. 146-148,  читати і переказувати.

Укр. мова:  Визначення часу, особи й числа дієслів. С. 158-159, впр. 362-365.

 Дом. завд.: С. 159,  виконати впр. 365.

Математика:  Письмове ділення трицифрових  чисел на розрядні числа. Порівняння задач на пропорційне ділення. Вирази на порядок виконання дій. С. 141-142,  №№ 885-892.

  Дом. завд.: С.142 ,  № ,891 № 892.

П’ятниця 10.04. 2020

Літ. читання:  Життя і творчість Джанні Родарі. Упертість чи допитливість? Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». С. 151-153.

Дом. завд.: С. 151-153,  читати і переказувати.

Укр. мова:   Визначення часу, особи й числа дієслів. Редагування тексту. С. 160-161, впр. 366-369.

 Дом. завд.:   –

Математика:   Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух. С. 142-144,  №№ 893-901.

Дом. завд.:   –

Понеділок     23.03. 

Математика:  Складені задачі, що містять знаходження дробу від числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня.  с. 130-132    №№ 797-805

Дом. завд.: С. 132  № 804.

Природознавство:  Природні і штучні водойми (озера, болота, ставки, водосховища, моря, джерела, річки). Охорона водойм. С. 116-119

 Дом. завд.:  С. 116-119   опрацювати текст.

Вівторок: 24. 03. 

Математика:  Повторення переставно­го та сполучного законів множення. Зображен­ня круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є число 10, 100, 1000. Розв’язування задач, що містять знаходжен­ня числа за його дробом.      С. 132-133    №№ 806-813 

 Дом. завд.: С. 133  № 812, № 813

Літ. читання:  Життя і творчість Павла Тичини. Музика природи в поезії Павла Тичини. Павло Тичина «Де не глянь — колоски…»  (уривок із вірша  «Де тополя росте»), «Хор лісових дзвіночків», «Сонце і дим».    С.   110-112

Дом. завд.:  С. 110-112 виразно читати.

Укр. мова:  Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. Складання тексту- опису на тему «Океан» за опорними словами. С. 141 Впр. 319-322

Дом. завд.: С.141  Впр. 322

Середа 25.03. 

Літ. читання:   Перевір свої досягнення. Узагальнення і система-тизація знань учнів за розділом «Видатні українські письменники».

 Дом. завд.:  відповідати на питання на с. 115.

Укр. мова:  Неозначена форма дієслова. Робота з фразеологізмами. С. 142-143

Впр.  323-326

 Дом. завд.:  С. 143,   викон. вправу 326.

Природознавство:  Чорне море. Тваринний та рослинний світ.  С. 119-124

Дом. завд.:  Опрацювати текст  С. 119-124.

Четвер 26.03. 2020

Літ. читання:  Вступ до теми.  Езоп – перший байкар. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь».

Дом. завд. С. 116-118  читати і переказувати.

Укр. мова:  Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами й числами. С. 144-145  Впр.  327-331

 Дом. завд.: С. 145,  виконати впр. 331.

Математика:  Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складені за­дачі, розв’язування яких вимагає знаходження дробу від числа. с. 133-134    №№ 814-822

  Дом. завд.: С. 134  № 821, 822.

П’ятниця 27.03. 2020

Літ. читання:  Урок позакласного читання 12.  Дивовижний книжковий сад.

Дом. завд.: опрацювати дану тему.

Укр. мова:   Минулий час. Змінювання дієслів минулого часу за родами (в однині) і числами.  С. 146-147  Впр. 332-335

Дом. завд.:   –

Математика:   Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування рівнянь. Підготовка до розв’язування задач на пропорційне ділення с. 134-135    №№ 823-830

Дом. завд.:   –