Новини

Податки – це ціна за життя в цивілізованому суспільстві

 Олівер Венделл Голмс старший

         Готовність підлітка до життя  вимагає включення багатьох компетентностей, до розуміння відносин громадянина і держави, взаємо відповідальність між ними.

         Підвищеним інтересом із кола цих знань є питання економіки – фінанси та їх походження, податкова система держави, прибуткова та видаткова частина бюджету, фінансові можливості громади і цілої держави.

         Дев’ятикласникам Волинського ліцею імені Нестора Літописця відповісти на дані запитання  допомагала на уроці правознавства  завідуюча сектором організаційної роботи організаційно розпорядчого управління ГУ ДПС у Тернопільській області Світлана Петрівна Федоринчик. Вона надзвичайно цікаво, різнобічно та професійно  робила акценти на влаштуванні податкової системи держави, елементах податків та їх видах. Давала можливість ліцеїстам розмірковувати, як зробити суспільство більш справедливим, зосереджувалась на важливості сплати податків кожним громадянином. Великий інтерес у присутніх викликали фінансові показники громади та що потрібно зробити щоб територія громади була цікавою для інвестиційних проєктів.

         Ліцеїсти поряд із фахівцем  відмітили резерви і у самому податковому законодавстві. Погодились та виділили стратегічні цілі податкової реформи:

  • підвищення конкурентоспроможності вітчизняного бізнесу,
  • легалізація тіньового сектору економіки,
  • активізація інвестиційних процесів в економіці,
  • простота та зрозумілість податкових норм,
  • автоматизація процесів оподаткування із застосуванням сучасних технологій,
  • забезпечення умов для добровільного виконання податкового законодавства платниками податків,
  • адаптація податкового законодавства України до законодавства ЄС.

Отриманими знаннями ліцеїсти поділяться у своїх родинах, що значно розширить їх  компетентності. Співпраця освітньої установи і державних інституцій триватиме.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button