Новини

Засідання педагогічної ради «Професійне зростання педагога: індивідуальна траєкторія як шлях до успіху»

28 жовтня проведено засідання педагогічної ради на тему «Індивідуальна траєкторія професійного розвитку педагога як персоналізована модель саморегулювання власних професійних дій (з досвіду педагогів ліцею)».  Розглянули питання вдосконалення професійної майстерності педагогічних працівників, формування індивідуальних освітніх маршрутів. 

Заступник директора з навчально-виховної роботи Романіна Т.М. представила теоретичні засади створення індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога, акцентувавши увагу на положеннях Концепції неперервного професійного розвитку педагогічних працівників і Професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти». 

У виступах керівників методичних комісій були презентовані напрацювання педагогів ліцею: 

  • «Розвиток професійної майстерності вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін у контексті реалізації Концепції НУШ» (Матвійчук Л.М., керівник методичної комісії вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін),
  • «Індивідуальна траєкторія професійного розвитку вчителя природничо-математичних дисциплін як умова підвищення якості освіти» (Стрижак С.А., керівник методичної комісії вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін),
  • «Професійне зростання педагога початкових класів через самоаналіз і рефлексію власної діяльності» (Романюк О.Ю., керівник методичної комісії вчителів початкових класів).

Індивідуальна траєкторія професійного розвитку педагога – це не просто модна тенденція, а стратегія професійного зростання, що допомагає кожному вчителю реалізувати свій потенціал, досягти майстерності та педагогічної зрілості. Колектив ліцею впевнено рухається до визначених перспектив, долаючи труднощі, упроваджує зміни, цінуючи традиції та керуючись гаслом: «Майбутнє України сьогодні навчається в моєму класі».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button