Тиждень математики
З 17 по 22 жовтня 2022 року у нашій школі проходив тиждень математики, протягом якого діти ознайомилися з цікавими математичними задачами, ребусами, кросвордами, дізналися багато нового про практичне щоденне використання знань, здобутих на уроках. Учні 5-их класів подорожували світом чисел на виховному заході «У калейдоскопі чисел» і розв’язували нестандартні завдання під час вікторини «Про математику з усмішкою». Найактивнішими учасниками розваг були Шуляк Анна, Кликун Денис, Гонта Олександр.
Учні 6-В класу брали участь в математичній грі «О, щасливчик», а 6-А класу вирушили в плавання океаном математичних знань під час «Математичної регати». Найкращі досягнення були у Заїки Орини, Пилипчука Олександра і Бондара Назара. 6-Б клас розважався під час веселих математичних перерв, виходячи на полювання у грі «Весела рибалка».
Семикласники продемонстрували свої дотепність, мудрість і логіку під час інтелектуальної математичної гри «Останній герой» та турніру «Юних математиків». Найбільше ліцеїстам сподобались конкурси «Показуха» та «Музичний».
А учні 8-А класу зуміли добре поласувати математичними стравами в «Математичній кав’ярні». Різноманітне меню, що включало і математичні вареники з секретною начинкою, і ротату «З логічної кмітливості та гострими приправами з уваги та мислення», і десерт «Морозиво зі збитими запитаннями та начинкою із числа П», і лате із алгебраїчним сиропом принесло багато хвилин задоволення і радості. Та найбільше ласунам сподобалися « Кременецькі спагеті під кубічним соусом» та фірмова страва (за рахунок закладу): «Математичний рулет з начинкою із кмітливості і дотепності».
А ось 9-ті класи розважалися під час повітряної тривоги в бомбосховищі. Провели гру «Морський бій», де проявили свою кмітливість і знання математики, а також спробували себе в ролі підприємців під час вікторини «Бізнес і математика».
Учні 10-их класів взяли участь в інтелектуальній грі «Математична рапсодія». Мандруючи сторінками історії математики, ліцеїсти дізналися багато цікавих фактів про видатних вчених, а також про позначення чисел Стародавньої Русі.
Одинадцятикласники мали змогу побувати на інтелектуально-розважальній математичній грі «1+1». Це і конкурс «Дешефрувальник», і гра «Вірю -не вірю», і «Показуха» із демонстрацією геометричних фігур учнями. Всі конкурси були спрямовані на прищеплення любові до математики, вироблення вмінь використовувати здобуті теоретичні знання на практиці; розвитку пізнавальних здібностей учнів, інтересу до математики як до науки,створення атмосфери творчої активності, формування вмінь швидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити, працювати в команді.