Тиждень інформатики
Одним із найефективніших підходів до навчання є застосування гри як на уроках інформатики, так і в позакласній роботі, оскільки такі підходи полегшують засвоєння досить складної для учня інформації, активізують його уважність, а також формують уміння навчитися самостійно. Пізнавальні ігри, конкурси, турніри, рольові та ділові ігри дозволяють учасникам виявити кращі якості, застосувати свої уміння. Будь-яка діяльність тільки зовні здається легкою. А насправді вона вимагає, щоб учасник гри віддав максимум своєї енергії, розуму й витримки. Для багатьох учнів це можливість виявити свою любов до предмета, а для деяких може стати поштовхом до подальшої роботи. Вона змушує дітей міркувати логічно, розвиває мовлення, уяву, творчість, увагу, вміння мислити нестандартно, зміцнює пам’ять.
Цього року у нашому ліцеї тиждень інформатики пройшов з 21 по 25 листопада. Метою проведених заходів було розвинути стійкий інтерес до інформатики, формування творчої особистості, виховання поваги до суперника, волі до перемоги, спритності, повторення та закріплення основного матеріалу в нестандартній формі, розширення зв’язків з іншими предметами.
В рамках тижня було проведено:
- Квест «Країна Інформатики» для учнів 2-х класів. Перегляд відео «Все про комп’ютер», «Нові корисні підказки».
- Квест «Країна Інформатики» для учнів 3-х класів.
- Вікторина «Золотий диск» для учнів 4-5 класів.
- Шоу-гра з інформатики «Правда чи фейк» для учнів 6-х класів.
- Інтелектуальна гра «Морський бій. Безпечний Інтернет» для учнів 7-х класів.
- Турнір з криптографії «Код Да Вінчі» для учнів 8-х класів.
- Брейн-ринг «Розважальна Інформатика» для учнів 9-х класів.
- Інтелектуальна гра «Інформаційний калейдоскоп» для учнів 10 класу.
- Турнір з інформатики «Найрозумніший» для учнів 11 класу.
Отже, тиждень інформатики пройшов яскраво та насичено. Загалом в проведенні заходів взяли участь майже всі учні школи. Активних учасників та переможців конкурсів нагороджено дипломами та грамотами. Учні отримали задоволення від цікавих вікторин, конкурсів та інтелектуальних ігор, пов’язаних з інформатикою.