Соціально-психологічна адаптація п’ятикласників до навчання в середній школі
Перехід учнів з початкової школи до середньої викликає зростання стресового навантаження як на самих учнів, так і на їхніх батьків: новий класний керівник; нові вчителі, предмети; співпадіння з віковими змінами – вступом дитини у підлітковий вік.
30 жовтня було проведено психолого-педагогічний консиліум «Соціально-психологічна адаптація п’ятикласників до навчання в середній школі». Під час засідання провели обговорення проблем адаптації п’ятикласників до навчання в основній школі; виробили рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу.
Запрошені учителі-предметники, класоводи та психолог мали можливість висловити думки та обмінятися досвідом роботи з п’ятикласниками. Всі присутні були ознайомлені з результатами діагностичної роботи щодо адаптації. Творча атмосфера методичного діалогу сприяла виробленню спільних рекомендацій, які дозволять учням пережити складний процес, пов’язаний з новими умовами навчання, вимогами вчителів, навантаженням, критеріями оцінювання. І в майбутньому сприятиме збереженню здоров’я та емоційного благополуччя учнів.