Конфлікти та способи їх вирішення
Шкільне життя сповнене конфліктів, тому кожному учасникові навчально-виховного процесу необхідно знати психологічну природу конфлікту, його структуру й динаміку, ефективні шляхи розв’язання.
Яку роль відіграють конфлікти в житті учня? Із якої причини можуть вони виникнути в класному колективі? Як їх розпізнавати й попереджувати, розв’язувати? Ці та інші питання обговорювали учні 5-А класу нашого ліцею на виховній годині «Конфлікти та способи їх вирішення». Захід підготували та провели студенти 31-1 групи Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка: Хомук Юлія, Попович Наталія, Пацьола Василь, Герасимов Володимир.
Цікаво, по-інноваційному юнаки та дівчата поглиблювали знання п’ятикласників про поняття “конфлікт”, розвивали вміння аналізувати конфліктні ситуації та виявляти причину конфлікту. Відчувалося, що дітям подобається таке спілкування,вони відверто признавалися про конфліктні ситуації, у які попадали, про те, які емоції переживали.
Підібрані вправи про гілочку, клубок ниток, про двох незнайомих людей сприяли тому, що школярі зробили висновок : не потрібно порушувати правила спілкування, які, до речі, вони самі сформулювали, адже набагато краще з усіма дружити, а не конфліктувати .
“Прожити без конфліктів можна! У нас все вийде!” – пообіцяли п’ятикласники майбутнім педагогам.І це правильно, бо компроміс, посмішка, комплімент зберігають нервову систему людини, а значить, і її здоров’я.Як класний керівник,дякую Юлії,Наталії,Василю та Володимиру за висвітлення актуальної теми,за вдало підібрані форми роботи,за цікаве спілкування.Переконана,що такі зустрічі дають позитивний результат.