Переваги STEM-освіти
22 лютого відбулося засідання педагогічної ради у формі творчого звіту на тему «Формування ключових компетентностей учнів на уроках трудового навчання».
Власним досвідом з формування ключових компетентностей в учнів засобами інноваційних технологій, зокрема STEM-освіти, поділилися вчителі трудового навчання Коваленко В.І. та Федоринчик Р.М.
Особливою формою наскрізного STEM-навчання є інтегрованість і саме прикладна спрямованість предмету «Трудове навчання» дозволяє знайти теми для проведення бінарних уроків та інтеграції знань з різних предметів для вирішення практичних завдань, які розглядаються на заняттях з трудового навчання.
За STEM методикою, в центрі уваги знаходиться практичне завдання чи проблема. Учні вчаться знаходити шляхи вирішення цієї проблеми не в теорії, а прямо зараз – шляхом спроб і помилок.
Колегам-учителям були запропоновані цікаві, творчі презентації та відеоуроки трудового навчання.
Педагоги ліцею є однодумцями в тому, що STEM-навчання доцільно запроваджувати вже сьогодні, щоб зробити освітній процес більш якісним і сучасним відповідно до Концепції «Нова українська школа».