WARUM DEUTSCH? DARUM DEUTSCH!
Вивчення іноземної мови – процес складний, але цікавий. Варто зазначити, що саме іноземна мова є засобом спілкування між людьми різних національностей.
З метою покращення знань учнів, для підтримки інтересу до вивчення німецької мови в нашому закладі з 1 по 5 лютого 2021 року проходив тиждень німецької мови. Головне завдання – дати дітям можливість продемонструвати свої досягнення у вивченні іноземної мови. Наші ліцеїсти із задоволенням брали участь в організації заходів, які проводили для них учителі німецької мови Т.С. Плахтина, Л.П. Бречко, В.П. Карнаух.
Програма тижня була різноманітною та насиченою. Розпочався він відеопривітанням знавців німецької мови та відеоінтерв’ю «Warum lernen die Kinder Deutsch?», яке провели учні 9-их та 11 класів. Нетрадиційним був урок для ліцеїстів 7-х класів на тему «Wir kochen und essen gern». Діти принесли приготовлені страви та розповідали німецькою мовою етапи їх приготування. Прес-центр 7-х та 8-х класів виготовили інформаційні стіннівки «Німеччина презентує себе». Для шестикласників, які вивчають німецьку мову як першу і як другу, проведено ігри-вікторини на теми «Wissen ist Macht!“ та „ Verständige, kluge, begabte, kulturelle“.
Наймолодші школярі також взяли активну участь у заходах. Було проведено відеоконкурс віршів на тему «Die Schule und Deutsch» (4-А клас), гру «Wer ist oben?» (2-А клас). Цікавим був конкурс загадок та кросвордів, що підвищує активний та пізнавальний інтерес школярів, служить засобом спілкування, сприяє розширенню кругозору й розвитку інтелектуальних можливостей учнів.
У рамках тижня восьмикласники ознайомились із можливостями у вивченні німецької мови, які надає Ґете-Інститут, що в Києві. Цей центр популяризує вивчення німецької мови та підтримує міжнародну співпрацю. Також там проводяться курси по вивченню мови, пропонуються іспити на всіх рівнях (від А1 до С2) з отриманням міжнародно визнаного сертифіката.
Ігри, творчі завдання, різні цікаві форми проведення, інсценізації з інтелектуальними запитаннями – усе це підвищує активність учнів, стимулює позитивні емоції, сприяє розвитку зацікавленості іноземною мовою як предметом.