Засідання педагогічної ради: обговорення стану викладання мистецької галузі та природничих наук
У нашому закладі освіти відбулося засідання педагогічної ради, на якому розглянули актуальні питання викладання мистецької галузі, а також біології та хімії. Оболончик Т.Д. та Романіна Т.М., заступники директора з навчально-виховної роботи, презентували досвід педагогів та досягнення в кожній із цих сфер, обговорили аспекти профільного навчання, інноваційні підходи щодо формування ключових компетентностей в умовах реалізації Концепції НУШ.
Педагоги мистецьких дисциплін (Токар С.І., Мартинюк Н.Л., Куртіш Ю.М., Залюбовська-Ширма Н.Б.) та Похила Л.С., соціальний педагог, відзначили, що однією з ключових складових успішного навчання є залучення учнів до активної творчої діяльності. Велике значення має участь школярів у майстер-класах, які проводять відомі митці нашого краю. Завдяки цим заходам учні не лише розширюють свої знання, а й отримують натхнення від спілкування з професіоналами, знайомляться з сучасними мистецькими тенденціями. Крім того, було представлено учнівські проєкти, які демонструють високий рівень художньої майстерності та індивідуального підходу до творчості.
Учителі природничих дисциплін (Стрижак С.А. та Петручок С.А.) розповіли про сучасні освітні тенденції щодо оцінювання груп результатів (ГР1/ГР2/ГР3), про успіхи ліцеїстів у вивченні біології та хімії. Особливо було відзначено реалізацію низки цікавих науково-дослідницьких проєктів, які отримали визнання від Малої академії наук. Учні досліджували екологічні проблеми, експериментували з природними матеріалами, створювали нові формули та робили відкриття, які можуть мати практичне значення.
Засідання педагогічної ради стало важливою подією для педагогічного колективу, адже обмін досвідом та новими підходами до навчання сприяє вдосконаленню освітнього процесу та розвитку творчого й наукового потенціалу учнів.