Засідання творчої групи вчителів суспільно-гуманітарного циклу
5 січня відбулося засідання творчої групи вчителів суспільно-гуманітарного циклу: «Організація освітнього процесу в умовах НУШ. Сучасний вчитель як провідник змін у контексті Концепції Нової української школи».
Мета:
– активізація творчого потенціалу педагогічних працівників ліцею;-стимулювання бажання педагогів підвищувати свій фаховий рівень;
– сприяння усвідомленню сучасного вчителя як провідника змін у контексті Концепції Нової української школи,
– забезпечення умов вільного спілкування та створення позитивного мікроклімату в колективі
Завдання:
– ознайомити педагогів із організацією освітнього процесу в умовах НУШ,
– визначити ключові компоненти професійної компетентності педагогічних працівників;
– допомогти в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти;
– розкрити роль сучасного вчителя як провідника змін у контексті Концепції Нової української школи;
– дослідити нову роль педагога в контексті Нової української школи;
– розкрити зміст понять «учитель-коуч», «учитель-модератор», «учитель-фасилітатор», «учитель-тьютор», «учитель-наставник», «учитель-едвайзер».
“Сучасний педагог — це той, хто розкриває потенціал учнів, а не примушує їх вчити уроки.”
Микола Скиба,
експерт з питань освіти
Українського інституту майбутнього
- План засідання
1. Повідомлення теми, мети та завдань заняття.
2. Вправа «Правила роботи».
3. Вправа «Дерево очікувань».
4. Міні-лекція «Організація освітнього процесу в умовах НУШ».
5. Вправа «Коло асоціацій».
6. Вправа «Сенкан».
7.Інформаційне повідомлення «Сучасний вчитель як провідник змін у контексті Концепції Нової української школи».
8. Вправа «Продовж речення».
9. Робота в групах «Портрет успішного вчителя НУШ».
10. Притча для натхнення.
11. Рефлексія «Побажання».