Квест-гра «Стежками дружби»
Навчатися культурі спілкування, налагоджувати доброзичливі стосунки між собою, вчитися поважати один одного, відповідати за власні слова і вчинки, розширити і поглибити поняття: друг, дружба; дати уявлення про те, як вибирати друзів; називати ознаки справжнього друга, виховувати звичку уважно ставитися до товаришів – такі завдання стояли перед учнями 2-А класу під час проведення квест – гри «Стежками дружби». Другокласники готувалися до цього заходу, адже необхідно було виконати багато завдань, пройшовши по шести стежках.
1 стежка. Мозковий штурм «Дружба – це …» (Кабінет початкового навчання – класний керівник)
2 стежка. Вправа «Хвиля дружби» (Малий спортивний зал – учитель фізкультури)
3 стежка. Гра «Якщо ти добрий друг, то повинен…» ( Кабінет психолога – практичний психолог)
4 стежка. Гра «Відгадай» (бібліотека – бібліотекар)
5 стежка. Гра «Хто з ким дружить?» (робота в групах). ( кабінет ГПД – класний керівник)
6 стежка. Вправа «Дерево дружби» (Кабінет початкового навчання – класний керівник)
Після виконання вправ та завдань діти отримали шість ознак дружби:
Д – добро
Р – радість
У – увага
Ж – життя
Б – багатство
А – активність
Квест-гра пройшла цікаво, творчо, другокласники були настільки активними, що зуміли пройти усіма стежками та ще більше здружитися.