Психолого-педагогічний консиліум «Умови успішної адаптації п’ятикласників»
З метою аналізу процесу адаптації учнів 5-х класів, ознайомлення з результатами психологічного обстеження відбувся консиліум «Умови успішної адаптації п’ятикласників».
Для емоційного налаштування на плідну роботу, створення сприятливої атмосфери та психоемоційного комфорту на початку заходу психолог провела з учасниками асоціативну вправу «П’ЯТИКЛАСНИК».
Виконуючи вправу «Вершина» в групах, з’ясовували труднощі та причини неуспішності учнів, дослідили, як підвищити мотивацію до навчання та чого досягне дитина, коли стане успішною та мотивованою.
Під час вправи «Мікрофон» у теплій атмосфері доброзичливості відбувся взаємообмін досвідом роботи між вчителями-предметниками, які викладають у 5-х класах, вчителями початкової школи та адміністрацією ліцею.
Психологічною службою було проаналізовано рівень шкільної тривожності дітей, вивчено міжособистісні відносини в класних колективах та сім’ях.
Учителям було надано рекомендації щодо співпраці з учнями. Вироблено спільні цілі, які дозволять п’ятикласникам пройти процес адаптації легко та успішно.