Новини

Засідання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін

Навчання під час пандемії та воєнного стану – виклик для всіх учасників освітнього процесу. Проблема навчальних втрат і навчальних розривів в нашій країні є вкрай гострою й потребує якнайшвидшого напрацювання комплексу дій (як на рівні держави, так і в кожному закладі освіти), спрямованих на її розв’язання. Освітяни роблять усе можливе й неможливе, щоб забезпечити право молодого покоління на освіту.

26 жовтня на засіданні методичної комісії вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін педагоги ліцею працювали над темою «Компенсація освітніх втрат». Під час заняття, яке пройшло у формі тренінгу, присутні проаналізували наступні питання:

  1. Освітні втрати, прогалини, розриви: розуміння понять та чинники.
  2. Чому стільки галасу довкола освітніх втрат або що буде, якщо діти «трохи недовчаться»?
  3. Способи надолуження та компенсації освітніх втрат.
  4. Переосмислення освітньої політики НУШ відповідно до нових умов і викликів освіти.
  5. Кращі інновації та запозичені й адаптовані алгоритми.
  6. Освітні втрати здобувачів освіти: вимірювання й компенсація (поради та рекомендації). Варіанти компенсації освітніх втрат.
  7. Висновки. Як компенсувати дітям втрачені можливості?

Педагоги виконали вправи «Кумедні ситуації», «Незакінчене речення», «Місія + візія сучасного закладу освіти», «Мій добробут», «Уважні руки», «Це про мене», «Спільності».

Заняття було інформативним, цікавим, пізнавальним, із творчим підходом щодо реалізації актуальної проблеми.

Сподіваємося, що проведений тренінг стане частиною масштабної всеукраїнської кампанії з подолання освітніх втрат на рівні закладу освіти, а наші здобутки й отриманий досвід – у пригоді педагогам, які щодня роблять усе, щоб у складних умовах надати якісну освіту українським дітям.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button