Методичні засідання

Засідання творчої групи гуманітарних дисциплін

10 січня відбулося засідання творчої групи вчителів суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін. Тема засідання «Реалізація концепції національно- патріотичного-виховання на уроках української мови та літератури» реалізувалася через розгляд питань:

1. Формування національно-мовної особистості на уроках української словесності

2. Вправа «Мова – не «калька»

3. Вправа «Асоціація»

4. Особливості організації національно-патріотичного виховання у процесі літературної освіти

5. Історичні особи в художньому образі

6. Методи та форми роботи на уроках зарубіжної літератури у контексті національно-патріотичного виховання.

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Shadow
Slider

Засідання творчої групи вчителів природничо-математичних дисциплін

11.01.2018 року відбулося засідання творчої групи вчителів природничо-математичних дисциплін. Тема засідання «Особливості шкільної освіти в інших країнах».

Мета засідання:

  • Ознайомитися з особливостями шкільної освіти в інших країнах;
  • Злійснити порівняльний аналіз шкільної освіти в Україні та за кордоном;
  • Дізнатися про нову українську школу;
  • Формувати у педагогів вміння працювати по новому;  допомогти  членам творчої групи знайти прогресивні методики викладання з метою формування життєвих компетентностей

Захід проведено згідно плану:

  1. Реформа освіти в Україні.

2. Круглий стіл «Особливості  шкільної освіти різних країн світу»

  • Освіта в Німеччині.
  • Шкільна освіта в Польщі.
  • Шкільна освіта у Фінляндії.
  • Шкільна освіта у Швейцарії.
  • Шкільна освіта у Чехії і Японії.
  • Шкільна освіта в Китаї.
  • Шкільна освіта в Данії.
  • Шкільна освіта в Канаді.
  • Шкільна освіта у Великобританії.

3.Шість незвичайних предметів, які вивчають у країнах світу.

4.Робота в групах. Обговорення  інформації.

5.Проект «Школа SMART» — нова концепція середньої освіти в Україні

6.Перегляд відеоролика «Нова українська школа».

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider

Засідання творчої групи вчителів початкових класів

10   січня відбулося засідання творчої  групи  вчителів початкових класів на  тему  “Організація навчання молодших школярів на засадах  компетентнісного підходу.”

Форма проведення – “За круглим столом»

План

  • 1.  Піднесення емоційного настрою (прикрашаємо ялинку). Вправа “Очікування”
  • 2 . Вправа”Мудреці”
  • 3.   Робота в групах ( за методом Е. де Боно. «6 мислячих капелюхів» по тамі «Інтегровані уроки»)
  • 4 . Вправа «Комплімент».
  • 5.  Вправа «Схожі  та  відмінні»
  • 6.. Міні-лекція « Міжпредметні завдання на  уроках літературногоо  читання як ресурс упровадження

компетентісного підходу.

7 .  Релаксація.

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Shadow
Slider

Засідання педагогічної ради

26 грудня 2017 року відбулося засідання педагогічної ради на тему:

Про стан військово-патріотичного виховання учнів

та організацію навчально-виховного процесу із предмета

«Захист Вітчизни»

План проведення

  1. Ефективність організації навчально-виховного процесу із Захисту Вітчизни та військово-патріотичного виховання школярів.                                                   Мишко В.І.
  2. Формування ключових компетентностей учнів на уроках предмета «Захист Вітчизни».                                                                                                                                                                 Корчаковський О.А.
  3. Відеофільм  «Урок із предмета «Захист Вітчизни».
  4. Формування військово-патріотичного виховання засобами краєзнавчої роботи.                                                Савчук В.М.
  5. Ефективність роботи класного керівника з формування громадянської компетенції учнів.                                                                                                                                                             Ятчишина Т.С.
  6. Військово-патріотичне виховання учнів початкових класів  як складова системи  національному виховання.                                                                                                                         Іванюк Т.С.
  7. Військово-патріотичне виховання учнів основної школи  як складова системи  національному виховання.                                                                                                                           Скакальська Н.Ф.
  8. Прийняття рішення

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider

Методична комісія класних керівників, вихователів

ЗАСІДАННЯ ІІ

Тема. «Формування національно-патріотичної компетентності учнів»

Мета: удосконалення професійної майстерності класних керівників,вихователів в питаннях формування системи національно- патріотичної компетентності та морально – правової вихованості особистості у виховному просторі.

Форма проведення: педагогічний діалог

1. Доповідь на тему: «Формування національно-патріотичної компетентності учнів»

2. Аукціон педагогічних ідей: «Шляхи вдосконалення виховання громадянина-патріота»

3. Скринька невирішених питань «Інновації в патріотичному та громадянському вихованні учнів»

4. Методичні перегуки. Обговорення матеріалів періодичної преси з даної теми

5. Творчий обмін думками. Сучасний погляд на патріотичне виховання.

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Shadow
Slider

Психолого-педагогічний консиліум

Творення людини — це найвища напруга всіх духовних сил:

це і життєва мудрість, і майстерність, і мистецтво.

В. Сухомлинський

2  листопада відбувся психолого-педагогічний консиліум  щодо адаптації учнів 5 класу до умов навчання в основній школі. Метою засідання було створення умов для аналізу свого особистісного досвіду і професійної компетентності, розробка рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації.

 

Консиліум працював за таким планом:

1.Озвучення теми, мети, завдань, епіграфу та плану.

2.Психологічне налаштування на роботу.

3.Міні-повідомлення «Профілактика дезадаптації учнів 5-их класів. Напрями роботи»

4. Результати анкетування та психологічних досліджень

5.Листи-подяки. 6.Об’єднання в групи.

7. Робота в групах. Закінчи речення:

-Мене здивувало в 5 класі…

-У мене виникли труднощі у 5 класі…

-Я досягнула в 5 класі… Мені сподобалось в 5 класі…

8. Бліц-опитування. Групи задають запитання класоводам.

9.Заключне слово заступника директора з навчально-виховної роботи.

10. Рішення консиліуму.

11. Відео для натхнення.

На основі зібраного й опрацьованого матеріалу консиліум виробив рекомендації вчителям щодо подальшої індивідуальної роботи з учнями, які потребують підвищеної уваги та психологічного супроводу.

Засідання педагогічної ради

 Безумство – діяти по-старому

                                               і  чекати нових результатів.

                                                                                    А.Ейнштейн

                                Мої учні будуть дізнаватися про нове не від мене; вони будуть відкривати це нове самостійно. Моє основне завдання – допомогти їм розкритися.

М.Песталоцці

Ми змінили своє оточення так радикально,

що тепер повинні змінювати себе,

щоб жити в цьому новому оточенні.

Норберт Вінер

1 листопада відбулася педагогічна рада на тему: «Формування професійної компетентності педагога як ефективний засіб забезпечення якості освіти». Метою засідання було розглянути групи ключових компетентностей та можливі шляхи їх формування; проаналізувати можливості навчальних предметів щодо формування компетентностей учнів; визначити перспективи роботи педагогічного колективу зі створення компетентнісно зорієнтованої моделі навчально-виховного процесу з метою забезпечення якості освіти, виховання інтелектуальної та соціально зрілої, творчої особистості.

 

План проведення педради

                                              

  1. Оголошення теми, мети, завдань.
  2. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм».

Завдання: Які чинники впливають на навчання, розвиток та саморозвиток педагога?

3. Міні-лекція «Розвиток професійної компетентності педагогів».

(заступник директора Вербіцька М.М.)

4. Презентація роботи педагогів:

«Закон України «Про освіту» про особливості здійснення навчально-виховного процесу у загальноосвітній середній школі» Токар С.І.

«Розвиток професійної компетентності учителів початкових класів». Гусаківська Г.С.

«Розвиток професійної компетентності учителів основної та старшої школи».    Плахтина Т.С. 

«Розвиток професійної компетентності учителів художньо-естетичних дисциплін та керівників позакласної роботи».  Мартинюк Н.Л.

«Розвиток професійної компетентності вихователів».Данилюк Л.А.

«Психологічні аспекти професійної компетентності вчителі, результати анкетування учнів».   Магола О.В.

5. Об’єднання в групи (Компетентність, компетенція, професіоналізм, творчість).

6. Робота в групах.

Завдання:   Основні якості сучасного педагога.

Шляхи забезпечення компетентності педагога.

Професійні компетентності педагога.

7. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм».

Завдання: Які, на вашу думку, пріоритетні завдання методичної роботи в закладі?

8. Вправа «Займи позицію».

Завдання: Чи є учителі-методисти, старші вчителі, спеціалісти вищої категорії педагогічним джерелом передового досвіду?9. Анімаційна притча «Десять кроків до зростання педагогічної майстерності»

10. Прийняття рішення.

Засідання творчої групи спеціалістів

природничо-математичних дисциплін

1  листопада відбулося засідання творчої групи спеціалістів природничо-математичних дисциплін  з теми «Використання мнемонічних і ейдетичних прийомів при викладанні предметів природничо-математичного циклу». На засіданні педагоги прослухали міні-лекцію « Мнемоніка. Ейдетика . Переваги і секрети використання у навчальному процесі». Ознайомилися з досвідом роботи учителів України по даній проблемі та провели ділову гру «А я роблю так», під час якої продемонстрували власні ідеї  використання інновації на своїх уроках.

Засідання творчої групи вчителів початкових класів

Не вести дітей за собою,
а навпаки,

навчити їх самостійно вести

  себе по життю.

 Ф. Дольто

31 жовтня відбулося засідання творчої групи вчителів початкових класів на тему: ”Від предметоцентризму – до дитиноцентризму.” під час, якого розглянули ряд питань:

1. Назустріч новій українській школі. 15 тез Закону «Про освіту».

2.Портрет випускника початкової школи, розроблений відповідно до структури освітніх результатів на засадах компетентісного підходу.

3. Методичний діалог  “Модель сучасного вчителя.”

4.  Компетентісний підхід у моделюванні уроку.

5. Вправи для натхнення.

Психолого-педагогічний консиліум

11.05.2017

Тема. Проблеми профілактики дезадаптації учнів при переході з початкової в основну школу. Ознайомлення та вивчення особливостей навчання та виховання учнів 4 класів 

Подоланню труднощів періоду адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі має сприяти цілеспрямована координація дій учасників навчально-виховного процесу.  Психолого-педагогічний консиліум –  ефективна  організаційна форма  методичної  роботи, яка допомагає педагогам враховувати рівень пізнавальної діяльності, з яким діти прийдуть  до 5-го класу, , ознайомитися із  принципами та стилем взаємодії класоводів з учнями та батьками, традиціями, які були започатковані у класних колективах.

Метою консиліуму було об’єднання зусиль усіх суб’єктів навчально-виховного процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку майбутніх п’ятикласників,координація спільних дій щодо успішного навчання, повноцінного розвитку учнів та подолання їх дезадаптації.

Засідання творчої групи вчителів початкових класів

08.12.16

Тема. Фототерапія як один із засобів збереження психічного здоров’я педагога. Мета: розвиток емоційної регуляції поведінки, попередження та зниження тривожності і страхів, підвищення самооцінки та впевненості в собі, розвиток пізнавальних процесів, розвиток здатності до рефлексії. Обладнання: ватман, олівці, фотографії, три склянки з водою, блисківки, пісок, запис пісні Скрябіна, мультимедійний проектор, ноутбук, аркуші А4, ручки.

План:

  1. Прослуховування пісні Скрябіна «Старі фотографії».
  2. Оголошення теми, мети, епіграфу заняття.
  3. Вправа «Асоціація».
  4. Інформаційне повідомлення «Психологічне значення фотографії».
  5. Вправа «Історія каченяти про настрій».
  6. Вправа «Три склянки».
  7. Презентація «Як зберегти психічне здоров’я»
  8. Вправа «Грані мого «Я».
  9. Вправа «Минуле. Сучасне. Майбутнє»
  10. Вправа «Сенкан».
  11. Відеоролик для натхнення.

Методична комісія вихователів і

класних керівників 

Тема. Формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості.

Мета:

-створити умови для професійного самовдосконалення учасників засідання;

-сформувати уявлення про багатогранність напрямків  педагогічної  діяльності з національно-патріотичного виховання;

-надати практичну  допомогу у виборі та  оволодінні  сучасними формами та  методами роботи  з даної  теми.

Завдання:

-формування у педагогів розуміння  актуальності роботи по національно-патріотичному вихованню школярів;

-створення умов для самоосвіти  педагогів;

-формування в учасників уміння працювати в  групі;

-стимулювання розвитку творчого пошуку та педагогічної майстерності учасників.

План проведення:

  1. Привітання.Вправа «Інтерв´ю».
  2. Вправа „Валіза очікувань“.
  3. Визначення групових правил роботи. Вправа «Правила».
  4. Лекція «Формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості»
  5. Вправа „Сім заповідей класного керівника, вихователя“
  6. Вправа «Закінчи речення»
  7. Вправа «Склади пам’ятку»
  8. Вправа «Абетка роботи з батьками»
  9. Відео-притча „Урок метелика“
  10. Вправа-побажання „Твій вибір“

Засідання творчої групи учителів суспільно-гуманітарних дисциплін 

Тема. Особливості взаємодії учителя та учня в процесі соціалізації особистості.

Мета: Створити умови для аналізу свого особистісного досвіду і професійної компетентності.

Епіграфи: 

Учитель приречений бути компетентним.

Карл Гюстав Юнг

Коли я передаю знання іншим, то я стаю майстром.

Джон Дьюї

План:

І.Організаційний момент. 1. Оголошення теми, мети,мотивації,епіграфів, плану засідання. 2.Теоретичний аукціон. ІІ. 1.Повідомлення на тему:” Соціальна компетентність особистості в сучасному життєвому вимірі.” 2. Вправа ” Лабіринт ідей”. 3.Складання кластерів. ІІІ. 1. Ознайомлення з інформацією про фактори педагогічного впливу на розвиток соціальної зрілості особистості. 1. Вправа ” Портрет професіонала”. 2. Психолого-геометричний тест. 3. Притча для натхнення.

 Педагогічна рада

06.10.16

Тема. Про результати роботи над реалізацією науково-методичної проблеми школи.

План 

  1. Оголошення теми, мети, завдань.
  2. Об’єднання в групи (Недостатньо оволодіти премудрістю, потрібно також уміти користуватися нею.  Цицерон)
  3. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм».

Завдання: Проранжувати види ключових компетентностей, необхідних  сучасному педагогу. 4. Творчий звіт «Результати роботи над реалізацією науково-методичної проблеми навчального закладу у 2011/2012 – 2015/2016 н.р.» (заступник директора Вербіцька М.М.)         5. Презентація роботи педагогів над реалізацією науково-методичної проблеми.

Токар С.І.           –        учитель-методист

Савчук В.М.       –        учитель-методист

Мишко В.М.       –        старший учитель

Берегуля О.Р.     –        учитель-методист

Федоринчик Р.М.        –        старший учитель

Іванюк Т.В.                  –        спеціаліст вищої категорії

Тимощук Н.Л.    –        вихователь-методист

Магола О.В.       –        практичний психолог-методист

          6. Робота в групах Інтерактивна вправа «Цінності». Завдання: Визначити п’ять найважливіших шляхів розвитку компетенцій учня. Інтерактивна вправа «Діамант». Завдання: Розставити в порядку зростання важливості ключові освітні компетенції, визначені Державним стандартом базової і повної середньої освіти. 7. Заключне слово заступника директора з навчально-виховної роботи. 8. Прийняття рішення.

Засідання творчої групи вчителів початкових класів

19.04.2016

Тема.  Як розвивати творчість вчителя Мета: –         сприяти розвитку творчості, креативності вчителя під час НВП; –         активізувати творчий потенціал; –         активізувати вміння розглядати проблемні питання; –         вдосконалювати пошукову активність; –         зняти психоемоційне напруження. Форма проведення: заняття творчої групи  вчителів початкових класів  з елементами  соціально-психологічного тренінгу.

Засідання творчої групи спеціалістів вищої категорії

26.01.2016

Тема. Продуктивне навчання на уроках як шлях формування особистості. Мета і завдання: удосконалювати навчально-виховний процес через впровадження технології продуктивного навчання; визначити  шляхи впровадження технології продуктивного навчання для свого предмета; удосконалювати професійну компетентність; спрямовувати свою методичну діяльність на опрацювання нових педагогічних технологій;   впроваджувати передовий педагогічний досвід вчителів школи, району, області, України. Форма проведення: круглий стіл.

  26.01.2016 Засідання творчої групи спеціалістів вищої категорії (15,6 KiB, 32 hits)

Засідання педагогічної ради

16.12.2015

Тема.  Формування ключових і предметних компетентностей учнів шляхом навчально-дослідницької діяльності на уроках географії та економіки. Мета: узагальнити результати роботи над проблемною темою.

Засідання творчої групи вчителів початкових класів

09.12.2015

Тема.  Збереження здоров’я дітей – найважливіший аспект діяльності початкової школи. Мета: Обговорити та визначитися з можливими формами і методами роботи, що спрямовані на збереження та покращення здоров’я дітей. Здійснювати взаємодію між вчителями початкової школи та викладачами фізичної культури, відвідати та обговорити  уроки фізичної культури. Виявити оптимальні форми організації та проведення рухливих перерв. Здійснювати обмін досвідом шляхом проведення відкритих уроків. Форма проведення: методична майстерня.

Засідання творчої групи вчителів початкових класів

05.11.2015

Тема.  Адаптація учнів 1-х класів до умов навчання у початковій школі. Мета:

  • залучити учасників педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації першокласників до навчання в початковій школі;
  • обговорити питання адаптації до умов навчання дітей з особливими потребами;
  • створити умови для аналізу свого особистісного досвіду і професійної компетентності;
  • виробити рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації.

Епіграф.

Бути готовим до школи –

не означає вміти читати, писати і рахувати.

Бути готовим до школи –

означає бути готовим всьому цьому навчитися.

Венгер Л. А.

Форма проведення: психолого-педагогічний консиліум

Засідання творчої групи спеціалістів вищої категорії

28.10.2015

Тема. Як зробити навчання продуктивним? Мета: розширення та закріплення знань педагогів про основні компоненти продуктивного навчання; підвищення методичного рівня; визначення основних аспектів продуктивного навчання; ознайомлення із поняттям ейдетики як науки;сприяння мотивації педагогів до самоосвіти. Епіграф.

«Однією з найсерйозніших хиб нашої шкільної практики є те, що, навчаючи дітей, працює  переважно  вчитель»

                                                                                     В.Сухомлинський.

“Справжня освіта – це тільки самоосвіта”

Д.Писарєв.

“Не той дурний, хто не знає, але той, хто знати не хоче”

Г.Сковорода.

  Форма проведення : заняття з елементами тренінгу

Психолого-педагогічний консиліум

27.10.2015

Тема. 5 клас – від адаптації до успіху План

1.Ознайомлення з темою, метою, завданнями, епіграфом та планом заняття. 2. Вправа « Подаруй усмішку та хороші побажання». 3. Повідомлення заступника з навчально-виховної роботи Вербіцької М.М. про адаптацію учнів 5 класу. Аналіз відвіданих уроків. 4.Міні-лекція « Профілактика дезадаптації п’ятикласників. Попередження дидактогенних неврозів». (Психолог Магола О.В.) 5. Соціальний аналіз учнів 5-х класів. (Соціальний педагог Друзюк Т.І.) 6. Психолого-педагогічна характеристика 5-Акласу (Класний керівник Шпортун Л.Д.) 7. Вправа « Зрозумій мене». 8. Психолого-педагогічна характеристика 5-Б класу (Класний керівник Мишко В. М.) 9. Вправа « Висвари мене». 10. Повідомлення класоводів та вихователів « Сходинки адаптації» ( Паляниця С.В., Кондратюк Н.В., Лапій І.В., Боденчук В.В.) 11. Мозковий штурм « Яка найбільш ефективна умова для забезпечення успішного педагогічного процесу?». 12. Рекомендації для педагогів. Висновки консиліуму. 13. Притча для натхнення.

Засідання педагогічної ради

26.10.2015

26 жовтня відбулося засідання педагогічної ради по питанні «Формування активної громадянської позиції школярів шляхом участі в учнівському самоврядуванні». З детальним аналізом роботи виступила педагог-організатор Залюбовська Н.Б., яка ознайомила педагогічний колектив із діяльністю усіх структурних підрозділів учнівського самоврядування школи-інтернату, а саме: старостату, мистецько-культурного центру «Сузірʼя», інформаційного центру, спортивно-оздоровчого клубу «Лицар», центру роботи з молодшими школярами, учнівського обʼєднання «Сокіл», еколого-правового центру, шкільного євроклубу «Меридіан», волонтерського загону та патріотичного клубу «Патріоти України». З інформацією про діяльність шкільного євро клубу «Меридіан» виступила координатор вчитель німецької мови Шеремета О.Л. Про учнівське самоврядування у виховательських групах та роботу ради гуртожитку повідомила вихователь Данилюк Л.А. Практичний психолог Магола О.В. виступила із аналізом анкетування учнів з питання самоврядування. Директор школи Мишко В.І. узагальнив результати діяльності педагогічного колективу і накреслив завдання на наступний період.

 

Засідання педагогічної ради

18.05.2015

Тема.  Формування ключових компетентностей школярів на уроках предметів художньо-естетичного циклу. Формування ціннісного ставлення до культури і мистецтва в процесі естетичного виховання.

Засідання педагогічної ради  

23.04.2015 року

Порядок денний:

1. Про ефективність рішень попередніх педрад. 2. Про ефективність організації шкільного фізичного виховання. 3. Про проведення організованого закінчення 2014-2015 н. р. та проведення державної підсумкової атестації учнів 4,9,11 класів. 4. Про визначення предмета за вибором для державно підсумкової атестації за курс базової середньої освіти. 5. Ознайомлення з Положенням про державну підсумкову атестацію в системі загальної середньої освіти, Положенням про Похвальний лист «За високі досягнення у навчанні» та Похвальну грамоту «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів», Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні » та срібну медаль «За досягнення у навчанні», Інструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти. 6. Про допуск до державної підсумкової атестації учнів 4-х класів. 7. Про погодження завдань для проведення державної підсумкової атестації. 8. Про звільнення від державної підсумкової атестації.

Засідання  методичної комісії

класних керівників 

16.04.2015 року

Інформаційно-психологічний тренінг «Адаптація дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб  із території АТО»

План роботи

1. Вправа «Сніжинка». 2. Оголошення теми, мети, епіграфа та плану роботи засідання. 3. Інформаційне повідомлення «Ми маємо можливість допомогти цим дітям…» (Ятчишина Т.С., керівник методичної комісії класних керівників). 4. Робота в групах.

     – Причини вимушеного переселення. 

     – Проблеми і труднощі вимушено переселених родин.

     – Чим ми можемо допомогти дітям з вимушено                              переселених сімей?

5. Міні-лекція «Основні переживання вимушених переселенців. ПТСР»  (Магола О.В., практичний психолог). 6. Вправа «Коло допомоги». 7. Інформаційне повідомлення «Практичні рекомендації педагогам, які працюють з даною категорією дітей»                    (Ятчишина Т.С., керівник методичної комісії класних керівників). 8. Притча для натхнення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання творчої групи спеціалістів вищої категорії 25.03.2015р.  

Тема. Продуктивний урок – серцевина продуктивної технології  Мета: продовжувати впроваджувати технологію продуктивного навчання у педагогічну діяльність; ознайомитися із структурою продуктивного уроку; з’ясувати, як забезпечити  продуктивність навчання  у шкільній практиці;  вміти  моделювати  такий тип уроку

Епіграф

Моє заповітне бажання –

 передати тобі ту життєву мудрість,

 яку називають умінням жити

          В.О.Сухомлинський

Детальніше

  

Засідання педагогічної ради  

05.03.2015 року

Формування життєвих компетентностей та виховання ціннісного ставлення до природи засобами природничих дисциплін та позакласної роботи.

План проведення педради-конференції 

1. Оголошення теми, мети, завдань.

2. Вправа «Цінності»  (Яка компетентність найважливіша для дорослого життя?) 3. Презентація досвіду членами динамічної творчої групи.      Детальніше…

  Засідання педагогічної ради   18.12.2014р.

Формування ціннісних  орієнтацій до навчально-пізнавальної діяльності учнів початкових класів через упровадження особистісно зорієнтованої педагогіки

Мета: вивчити результати роботи над проблемною темою. Завдання:            –         з’ясувати наскільки знання, уміння і навички  учнів відповідають Державному стандарту; –         виявити зв’язок між рівнем навчальних досягнень школярів  і  якістю викладання предметів; –         здійснити презентацію сучасних технологій; –         залучити педагогічний колектив до широкого дискусійного обговорення  питання.   Детальніше…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Засідання методичної ради   17.12.2014р.

Тема. Інноваційна діяльність – фактор розвитку творчого потенціалу педагога. Мета: ознайомити педагогів школи з роботою методичного об’єднання: –          сприяти мотивації вчителів до самовдосконалення; –          визначити напрямок методичної роботи; –          створити позитивний психологічний клімат у педагогічному колективі шляхом актуалізації установки педагогів на цінність, самореалізацію у своїй професії.   Детальніше…     Засідання творчої групи спеціалістів вищої категорії 10.12.2014р.   Тема. Продуктивне навчання як напрям особистісно зорієнтованої педагогіки  Мета: ознайомитися із змістом продуктивного навчання та з досвідом педагогів, які працюють за такою методикою; вміти втілювати технологію продуктивного навчання у своїй роботі; покращити свою самоосвіту

Епіграф

Не буде ніякого оновлення життя,

 якщо кожен із нас не оновить душу.

Ш. Амонашвілі

Детальніше…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання творчої групи вчителів початкових класів  02.12. 2014 р.

Форма роботи: обмін досвідом Тема.      Здоров`язберігаюча компетентність сучасного вчителя.  Динамічні паузи на уроках початкової школи. Мета –         розширити знання педагогів про ефективність оздоровчої системи в навчально – виховному процесі. –         представити  наочний матеріал, хвилинки відпочинку, хвилинки релаксації для обміну досвідом та вдосконалення сучасного уроку. –         розвивати комунікабельність. –         виховувати інтерес до самовдосконалення. 1.   Методичний прогноз: «Ефективність оздоровчої системи в навчально – виховному процесі».  Детальніше…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання методичних комісій класних керівників та вихователів 27.11.2014р.

 Тема.  Учителю,  допоможи собі сам! 1.Інформування про методи профілактики та боротьби зі стресом; 2.Психологічна профілактика негативних особистісних утворень, які заважають підвищенню адекватності самосвідомості й знижують рівень соціальної і  психологічної компетентності; 3.Зниження рівня ситуативної і особистісної тривожності; 4.Сприяння формуванню адекватної самооцінки; 5.Формування позитивної світоглядної позиції особистості; 6.Сприяння формуванню практичних навичок опанування себе в різних ситуаціях, оволодіти елементарними прийомами релаксації та аутотренінгу.    Детальніше…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Засідання педагогічної ради   30.10.2014р.

Підвищення педагогічної ради компетентності через самоосвіту 

Форма проведення: творчий звіт

 Мета: узагальнити результати роботи над проблемною темою. Завдання: –        обґрунтувати доцільність упровадження особистісно орієнтованої самоосвіти та саморозвитку педагогів; –         презентувати результати роботи педагогічного колективу; –         залучити педагогів до широкого дискусійного обговорення питання; –         стимулювати педагога до осмислення своїх професійних проблем; –         визначити перспективні напрями роботи.

План проведення педагогічної ради – творчого звіту

  1. Оголошення мети і завдань.
  2. Об’єднання в групи.
  3. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»:   Детальніше…

     

Засідання творчої групи спеціалістів вищої категорії    29.10.2014 Тема.   Продуктивне навчання як основа  стратегії розвитку інноваційної    особистості Мета: продовжувати  вивчення змісту продуктивного навчання,  працювати над впровадженням  цієї технології  у  свою професійну діяльність, ознайомлюватись із  роботою педагогів з-за кордону, переймати досвід.

Епіграф.

Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні,

пробудити в їхніх серцях почуття гордості,

власної гідності – це перша заповідь виховання…

Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил

дитини, які породжують енергію для подолання труднощів,

бажання вчитися.

В.Сухомлинський.

План         Вступне слово.

  1. Інформаційне повідомлення «Продуктивне навчання як напрям особистісно зорієнтованої педагогіки».
  2. Вправа «Закінчи речення».
  3. Презентація «Компетентнісний підхід як базова ідея продуктивної освіти».
  4. Вправа «Робота в парах».
  5. Краплини мудрості на щодень.
  6. Притча для натхнення

     

 Засідання методичної комісії вихователів 17.10.2014р.  Тема: «Роль вихователя у реалізації завдань виховної системи школи».  «Найголовнішим у вихованні має бути особистість безпосереднього вихователя, який віч на віч знаходиться з учнями.  Вплив особистості педагога на молоду душу становить ту силу, яку не можна замінити ні підручниками, ні моральними повчаннями, ні системою покарань і заохочень.  Важливе значення має дух закладу,  але цей дух живе не серед стін, не на папері, а в характері більшості вчителів і від них переходить у характер вихованців». 

                                                            К.Д.Ушинський  

Детальніше…

Засідання методичної комісії вихователів  05.09.2014р. ТЕМА. Організація виховної роботи в новому навчальному році. 1.Привітання. Вправа «Незакінчене речення».Для того, щоб нам зручно було спілкуватися одне з одним, назвіть присутнім своє  ім’я та продовжте речення «Я зараз тут, тому що…» .2.  Вправа «Портрет сучасного вихователя».Мета: створити портрет сучасного вчи­теля.По черзі назвіть ті риси, які, на ваш погляд, мають бути у сучасного вчи­теля (1 хв на роздуми, демонстрація схе­ми 1) .3. Інформаційне повідомлення « Про  результати  виховної  роботи  у  2013/2014 н.р.  Обговорення плану роботи методичної   комісії вихователів на новий навчальний рік.  4. Діагностування вихователів. 5. ІV. Підсумок

Календар
Жовтень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Вер    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Архів